news-background
news-background

اندرو گارفیلد در مراسم SAG: برنامه‌ای برای بازی دوباره در نقش «مرد-عنکبوتی» ندارم

«اندرو گارفیلد» می‌گوید در آینده نزدیک دوباره نقش «مرد-عنکبوتی» را تکرار نخواهد کرد. گارفیلد یکشنبه شب روی فرش قرمز مراسم اهدای جوایز «اتحادیه بازیگران» (SAG Awards) در مصاحبه با «ورایتی» این ادعا را مطرح کرد.

گارفیلد می‌گوید: «حقیقت این است که برنامه‌ای ندارم. تا آخر عمر دروغگو نمی‌نامندم. من همان پسری هستم که [به دروغ] فریاد گرگ برآورد.»

ستاره «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) امسال برای بازی در موزیکال «تیک تیک بوم» (Tick, Tick … Boom) نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد از سوی «اتحادیه بازیگران» شده بود.

«لین مانوئل میراندا» کارگردان موزیکال «تیک تیک بوم» می‌گوید او هم نمی‌دانسته که گارفیلد در «راهی به خانه نیست» نقش‌آفرینی کرده است: «او هیچ‌وقت به من نگفت، از این بابت باید تقدیر شود. همیشه انکار می‌کرد، اما روزی که درز کرد آنجا بودم. در ماه نوامبر در محل فیلمبرداری فیلم من بود وقتی که درز کرد و من به آرامی به او نزدیک شدم و گفتم: «برادر، در فیلم جدید «مرد-عنکبوتی» بازی کرده‌ای یا نه؟» جواب داد: «خفه شو، خفه شو.» بدترین نمایشی بود که از یک بازیگر دیده بودم. گفتم: «باید تمرین کند، آن انکار را باید تمرین کند.» و بعد بهتر انکار کرد، اما وقتی برای اولین بار [دروغ گفتن] را تمرین می‌کرد آنجا حضور داشتم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید