news-background
news-background

کودی اسمیت-مک‌فی مشتاق پیوستن به «دنیای سینمایی مارول» با نقش Nightcrawler

ستاره «قدرت سگ» می‌گوید: «واقعاً به «دنیای سینمایی مارول» باور دارم و امیدوارم که یک روز عضوی از آن خانواده باشم.»

«کودی اسمیت-مک‌فی» ستاره فیلم «قدرت سگ» (The Power of Dog) در مصاحبه با «ورایتی» اعتراف کرده است که از هم-بازی‌اش «بندیکت کامبربچ» پرسیده است که آیا دیزنی قصد دارد نقش «شب‌گرد» (Nightcrawler) از دنیای «مردان-ایکس» را به «دنیای سینمایی مارول» بیاورد یا نه. او در فیلم‌های «مردان-ایکس: آپوکالیپس» (X-Men: Apocalypse) و «ققنوس شوم» (Dark Phoenix) این نقش را ایفا کرده و می‌گوید تمایل دارد در «دنیای سینمایی مارول» آن را تکرار کند.

اسمیت-مک‌فی می‌گوید وقتی از «بندیکت کامبربچ» بازیگر نقش «دکتر استرنج» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در این خصوص سؤال کرده، پاسخی نشنیده است: «این بحث را با بندیکت در محل فیلمبرداری [«قدرت سگ»] داشتم وقتی که او هم در متد اکتینگ کامل بود. می‌گفتم گوش کن، می‌دانم که الان در شخصیتی چکمه‌پوش هستی طناب حمل می‌کنی، اما باید بگویی، در آینده با من قرارداد می‌بندند؟ اما این مرد راز را فاش نمی‌کند. راستش کمی توهین‌آمیز بود. او واقعاً در مورد چنین مسائلی رازدار است. من صادقانه می‌توانم به شما بگویم که هیچ ارتباطی با «دکتر استرنج ۲» ندارم.»

این بازیگر ۲۵ ساله استرالیایی در ادامه از «دنیای سینمایی مارول» ستایش می‌کند و می‌گوید به بازی در پروژه‌های ابرقهرمانی جدا از این دنیا علاقه‌مند نیست و می‌خواهد دوباره نقش «شب‌گرد» را بازی کند.

اسمیت-مک‌فی می‌گوید پس از دیدن «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول در یک سالن مملو از جمعیت به این باور رسیده که مارول بهترین برند سینمای ابرقهرمانی است: «واقعاً به «دنیای سینمایی مارول» باور دارم و به نحوی از پیوستن به کمپانی‌های دیگری که فیلم ابرقهرمانی می‌سازند خودداری می‌کنم چون واقعاً به مارول معتقدم و امیدوارم که یک روز عضوی از آن خانواده باشم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید