news-background
news-background

تریلر رسمی سریال WeCrashed با بازی جرد لتو و آن هاتاوی

اپل تی‌وی پلاس تریلر رسمی سریال «سقوط کردیم» یا «وی‌کرشد» (WeCrashed) در مورد ظهور و سقوط اجتناب‌ناپذیر استارت-آپ ۵۰ میلیارد دلاری «وی‌ورک» (WeWork) را منتشر کرد.

در این سریال «جرد لتو» نقش «آدام نیومان» مدیر عامل عجیب‌وغریب کمپانی و  «آن هاتاوی» وی نقش همسر او «ربکا نیومان» را بازی می‌کنند. نیومان در سال ۲۰۱۹ به علت انتشار گزارش‌هایی در مورد نحوه رفتار شرم‌آورش با کارکنان و اتخاذ روش‌های پرسش‌برانگیز اقتصادی از سمت خود کناره‌گیری کرد. «آمریکا فررا» و «کایل ماروین» از جمله دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند. «لی آیزنبرگ» که «پسران خوب» (Good Boys) را در کارنامه دارد و «درو کرولو» نویسندگان و شورانرهای این مجموعه‌اند.

«لی آیزنبرگ» پیش‌تر به «انترتینمنت ویکلی» گفته بود: «چیزی که سریال را از دیگر آثار این ژانر متمایز می‌کند این است که ما داستان را از زاویه دید این زوج می‌بینیم. این آئین شخصیتی درون کسب‌وکار را خواهیم دید و سپس شب هنگام به همراه آن‌ها به خانه می‌آییم.»

تریلر جدید ثابت می‌کند که این ادعا تا حدودی صحیح و برداشتی تازه از سقوط استارت-آپ با تمرکز بر زوج داستان است. سریال بر اساس پاندکستی به همین نام ساخته شده و «جان رکوا» و «گلن فیکارا» کارگردانان آن بوده‌اند.

«وی‌کرشد» که در قالب هشت اپیزود ساخته شده ۱۸ مارس ۲۰۲۲ از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد. پخش سریال با سه قسمت آغاز خواهد شد و اپیزودهای بعدی تا ۲۲ آوریل به صورت هفتگی روی ایر می‌روند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید