news-background
news-background

ساشا بارون کوئن در سریال Disclaimer آلفونسو کوارون به کیت بلانشت می‌پیوندد

«ساشا بارون کوئن» نامزد اسکار در حال مذاکره است تا در سریال «سلب‌کننده» (Disclaimer) اپل تی‌وی پلاس به «کلوین کلاین» و «کیت بلانشت» ملحق شود. «آلفونسو کوارون» نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اقتباس از رمان «سلب‌کننده» نوشته «رنی نایت» خواهد بود.

بارون کوئن که سال گذشته در «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial Of The Chicago 7) «آرون سورکین» و «بورات ۲» (Borat Subsequent Moviefilm) دیده شد، آخرین بار در سریال تلویزیونی «جاسوس» (The Spy) نتفلیکس و پیش از آن «آمریکا کیست؟» (Who Is America) شوتایم نقش‌آفرینی کرده است.

این پروژه اولین اولین سریال تلویزیونی کارگردان «رما» (Roma) پس از امضای قرارداد با اپل در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. «امانوئل لوبزکی» که سابقه همکاری با کوارون را در «جاذبه» (Gravity) دارد و «برونو دلبونل» که در «تراژدی مکبث» با «جول کوئن» همکاری کرده، فیلمبرداران «سلب‌کننده» خواهند بود.

بلانشت در سریال نقش «کاترین ریونزکرافت» را بازی می‌کند، یک ژورنالیست و مستندساز تلویزیونی معتبر که شهرتش را مدیون افشاگری در مورد اسرار پنهان نهادهای باسابقه است. وقتی رمان یک نویسنده با بازی کلاین به دست کاترین می‌رسد، به این واقعیت هولناک پی می‌برد که او یکی از شخصیت‌های کلیدی ماجرایی است که تصور می‌کرد مدت‌ها قبل در گذشته دفن شده. ماجرایی که پیچیده‌ترین راز او را برملا می‌سازد. رازی که تصور می‌کرد تنها در سینه اوست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید