news-background
news-background

کارگردان Uncharted از منابع الهام خود می‌گوید: امیدوارم سونی قسمت دوم را بسازد

«روبن فلایشر» کارگردان «آنچارتد» (Uncharted) دو سال درگیر تولید فیلم شد اما این پروژه از سال ۲۰۰۸ در دست ساخت بود و کارگردانانی چون «دیوید او. راسل»، «نیل برگر»، «تراویس نایت» و «شان لوی» در مقاطعی به پروژه پیوستند و جدا شدند. «آنچارتد» در افتتاحیه چهار روزه داخلی ۵۱ میلیون دلار فروخت و به فروش جهانی ۱۳۹ میلیون دلاری رسید.

فلایشر در مصاحبه با پادکست «هیرو نیشن» می‌گوید بخت با او یار شده و میراث همه آن فیلمسازان را به دست آورده است. این فرصت چند ماه پس از «زامبی‌لند: دو ضرب» (Zombieland: Double Tap) فراهم می‌شود در حالی که فلایشر تنها یک هفته بین پروژه‌های «ونوم» (Venom) و «زامبی‌لند ۲» استراحت کرده است.

فلایشر می‌گوید: «فقط می‌توانم امیدوارم باشم که دنباله را بسازیم. فکر می‌کنم سونی بسیار دقیق عمل می‌کند و تا نداند که فیلم با چه استقبالی روبرو می‌شود برنامه‌ریزی نمی‌کند.»

این کارگردان می‌گوید از فیلمسازانی چون «جرج لوکاس»، «رابرت زمکیس»، «استیون اسپیلبرگ»، «جان لندیس» و «مارتین برست» و آثار کلاسیک دهه ۱۹۸۰ الهام گرفته است: «فکر می‌کنم [لندیس] قدرندیده‌ترین فیلمساز باشد.»

لندیس فیلم‌هایی چون «خانه حیوانات» (Animal House)، «برادران بلوز» (The Blues Brothers)، «گرگ‌نمای آمریکایی در لندن» (An American Werewolf in London)، موزیک ویدیوی «تریلر» (Thriller) «مایکل جکسون» و بسیاری دیگر را در کارنامه دارد. فلایشر می‌گوید:‌ «او مسئول خلق یک ژانر بود، مقدمه‌اش را در «برادران بلوز» می‌توانید بببینید چون هریک از آن ونیت‌ها یک خودی خود یک موزیک ویدیو است. «آریتا فرانکلین» که در یک رستوران ترانه «احترام» را می‌خواند به خوبی همه موزیک ویدیوهایی است که دیده‌ام.»

فلایشر می‌گوید: «وقتی «تریلر» را اضافه کنید و تأثیر فرهنگی آن، می‌توان گفت که او شبکه ام‌تی‌وی را خلق کرد. فکر نمی‌کنم او به اندازه کافی به خاطر مجموعه آثارش ستایش شده باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید