news-background
news-background

مایکل داگلاس درسی که از پدرش کرک در اوایل دوران بازیگری آموخته را فاش کرد

«مایکل داگلاس» توصیه پدرش «کرک داگلاس» در اوایل دوران بازیگری خود را به اشتراک گذاشته است. مایکل ۷۷ ساله، فوریه ۲۰۲۰ پدرش و ستاره «اسپارتاکوس» (Spartacus) را در سن ۱۰۳ سالگی از دست داد.

بازیگر «وال استریت» (Wall Street) در مصاحبه با تهیه‌کنندگان چهارمین دوره «جشنواره بین‌المللی رسانه‌های بصری جوانان» از آینده سینما و پدرش گفته است.

داگلاس می‌گوید:‌ «با داشتن پدری که ستاره سینما بود و مادری [دایانا داگلاس] که بازیگر بود، توانستم تزلزل‌های آنان را نظاره کنم و ببینم آنچه روی پرده بود دقیقاً شخصیت آن‌ها نبود. یاد گرفتم که مثل یک کسب‌وکار واقعی با این شغل برخورد کنم – حرفه‌ای باشم و گرفتار تصویری نباشم که مردم سعی دارند خلق کنند.»

مادر داگلاس در سال ۲۰۱۵ و در سن ۹۲ سالگی درگذشت. او در سال ۱۹۴۳ با کرک ازدواج و در سال ۱۹۵۱ از او جدا شد. داگلاس در سال ۲۰۲۱ با اولین سالگرد درگذشت پدرش نوشت: «باورم نمی‌شود که یک سال از زمانی که ما را ترک کردی گذشته. در ۱۰۳ سالگی، وقت خوبی برای رفتن انتخاب کردی. با تمام وجود دوستت دارم.»

اتهام آزار جنسی «کرک داگلاس» به «ناتالی وود» چند ماه قبل دوباره مطرح شد. «لانا وود» خواهر بازیگر «داستان وست ساید» در کتابی به نام «خواهر کوچک» جزئیات تازه‌ای از آن اتفاق شرح داد. لانای ۷۵ سال در مصاحبه با «فاکس نیوز» گفت که جنبش #MeToo باعث شده امروز بخواهد با انتشار این کتاب از خواهرش حمایت کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید