news-background
news-background

یونیورسال Despicable Me 4 را در سال ۲۰۲۴ اکران می‌کند

یونیورسال و ایلومینیشن اعلام کردند که فیلم انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» (Despicable Me 4) را ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ در سالن‌های سینما اکران می‌کنند. «استیو کارل»، «کریستن ویگ»، «پی‌یر کافین»، «میراندا کاسگروو»، و «استیون کوگان» برای صداپیشگی در قسمت جدید بازمی‌گردند.

«کریس رناد» که دو قسمت اول «من نفرت‌انگیز» را کارگردانی کرده، برای قسمت چهارم بازخواهد گشت. «پاتریک دلج» در کارگردانی به رناد یاری می‌رساند در حالی که «مایک وایت» نویسنده فیلمنامه خواهد بود. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما انتظار می‌رود شخصیت‌های گرو، لوسی وایلد، مارگو و سیلاس بازگردند.

پیش از این فیلم، یونیورسال و ایلومینیشن فیلم انیمیشن خانوادگی و اریجینال دیگری به نام «کوچ» (Migration) در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اکران می‌کنند. داستان این فیلم کمدی در مورد گروهی از اردک‌ها است که پدر محافظه‌کارشان را راضی می‌کنند به نیو اینگلند و سپس به نیویورک سیتی و باهاما کوچ کنند. «بنجامین رنر» کارگردان فیلم است.

فیلم بعدی یونیورسال و ایلومینیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» (Minions: The Rise of Gru) خواهد بود که در حال حاضر قرار است پس از دو سال تأخیر سرانجام ۱ ژوئیه آینده اکران شود. علاوه بر کارل و کافین، «میشل یو»، «تاراجی پی. هانسن»، «دولف لاندگرن»، «دنی ترخو»، «راسل برند»، «آلن آرکین» و «جولی اندروز» دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید