news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Hustle آدام سندلر

نتفلیکس از اولین تریلر فیلم ورزشی «فریب» (Hustle) را رونمایی کرد. این فیلم به تهیه‌کنندگی «لبران جیمز» در ماه ژوئن از نتفلیکس پخش خواهد شد. «جرمایا زاگار» کارگردان و «تیلور مترن» و «ویل فترز» نویسندگان فیلمنامه بوده‌اند.

سندلر در این فیلم نقش یک مربی بسکتبال را بازی می‌کند که یک ستاره با بازی «خوانچو هرنانگومز» را با گذشته‌ای پرتلاطم از خیابان‌های اسپانیا به خدمت می‌گیرد. این دو در ایالات متحده باید ثابت کنند که ارزش راه‌یابی به ان‌بی‌ای را دارند. «کویین لطیفا»، «رابرت دووال»، «کنی اسمیت»، «رائول کاستیو»، «جوردن الیزابت هال»، «ماریا بوتو»، «هایدی گاردنر» و «بن فاستر» دیگر بازیگران «فریب» خواهند بود.

سندلر در مصاحبه با «شوی دن پاتریک» گفته بود در نسخه ابتدایی فیلمنامه باید به چین سفر می‌کرده تا این ستاره را استخدام کند: «در ابتدا نوشته شده بود که من این بازیکن را در چین پیدا می‌کنم اما نت‌فلیکس در این کشور به دلایلی در دسترس نیست. بنابراین [این شبکه] گفت: «می‌توانید کاری کنید که ما این بازیکن را در آمریکای لاتین یا اروپا پیدا کنیم؟» این بود که ناگهان سر از مایورکا درآوردم.»

سندلر و نت‌فلیکس در چند سال گذشته فیلم‌ «هالووین هوبی» (Hubie Halloween) و «معمای قتل» (Murder Mystery) و پیش از آن «۶ مسخره» (The Ridiculous 6) و «کتک‌-کاری» (The Do-Over) و فیلم جدی‌تر «داستان‌های مایروویتز» (The Meyerowitz Stories) را ساخته بودند. قرارداد سندلر و نت‌فلیکس سال گذشته برای چهار سال تمدید شد. فیلم «فضانورد» (Spaceman) که پیش‌تر با عنوان «فضانورد بوهمیا» (The Spaceman of Bohemia) شناخته می‌شد یکی از پروژه‌های آینده سندلر برای نت‌فلیکس است.

فیلم «فریب» ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید