news-background
news-background

اوما تورمن: Kill Bill Vol. 3 قریب‌الوقوع نیست

«کوئنتین تارانتینو» در طول چند سال گذشته شایعه تولید «بیل را بکش ۳» (Kill Bill Vol. 3) را با چند مصاحبه تقویت کرد، اما «اوما تورمن» ستاره دو قسمت قبلی در مصاحبه با برنامه «جس کیگل» می‌گوید تولید دنباله «قریب‌الوقوع» نیست. تورمن در این «بیل را بکش» که به صورت همزمان فیلمبرداری اما به شکل دو فیلم عرضه شد نقش «بیتریکس «عروس» کیدو» را بازی کرد.

تورمن می‌گوید:‌ «واقعاً چیزی نمی‌توانم در موردش به شما بگویم. منظورم این است که سال‌ها بحث شده. در مورد ساخته شدنش بحث‌هایی جدی پیش آمد، اما مدت‌ها قبل. قریب‌الوقوع نمی‌دانمش.» تورمن اضافه می‌کند:‌ «باید عده‌ای را ناامید کنم. همه آرزو می‌کنند ساخته شود، اما فکر می‌کنم قریب‌الوقوع نباشد.»

تارانتینو ژوئیه سال ۲۰۱۹ به پادکست «هپی سد کانفیوزد» گفته بود که هنوز با تورمن در مورد «بیل را بکش ۳» حرف می‌زند. دسامبر آن سال امید هواداران را زنده نگه داشت و در مصاحبه با «اندی کوئن» گفت که پروژه «هنوز قطعاً در میان گزینه‌ها» وجود دارد اما «سه سال» یا بیشتر به تولیدش باقی مانده است.

این کارگردان می‌گوید قسمت سوم در صورت ساخته شدن بر روی «ورنیتا گرین» دختر شخصیت «ویویکا ای. فاکس» تمرکز خواهد کرد که به دنبال گرفتن انتقام قتل مادرش توسط «عروس» است. تارانتینو ژوئن سال ۲۰۲۱ در مصاحبه با «جو روگان» گفته بود که تمایل دارد دختر واقعی تورمن یعنی «مایا هاک» نقش دختر «عروس» را بازی کند.

تارانتینو گفته بود: «فکر می‌کنم دیدار دوباره‌ای باشد از شخصیت‌ها در بیست سال بعد و تصور «عروس» و دخترش «بیبی»، که ۲۰ سال در آرامش زندگی کرده‌اند و سپس این آرامش برهم زده می‌شود. «عروس» و «بیبی» حالا در حال فرارند و فقط تصور انتخاب اوما [تورمن] و دخترش مایا [هاک] در چنین فیلمی فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود.» این فیلمساز ادامه داده بود: «ال درایور» هنوز زنده است، «سوفی فتال» دستش قطع شده، اما هنوز زنده است. آن‌ها هنوز پول «بیل» را در اختیار دارند. در واقع، «گوگو» یک خواهر دوقلو به نام «شیاکی» دارد که می‌تواند پدیدار شود.»

هاک در سال ۲۰۱۹ به «اینترتینمنت تونایت» گفته بود: «من با کوئنتین و آن فیلم‌ها بزرگ شدم. ارزش زیادی برای من دارند و داستان خانواده من و رشد من است، بنابراین اضافه شدن قطعه کوچکی برای این پازل توسط من شگفت‌انگیز خواهد بود. ادامه دادن راه [مادرم] بی‌نظیر بود، تا برای یک لحظه هم که شده، بعضی از تجارب او را تجربه کنم و این شگفت‌انگیز است.»

تارانتینو بنا بر ادعای خودش تنها یک فیلم بلند دیگر کارگردانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید