news-background
news-background

شبکه پارامونت+ فصل دوم سریال Halo را می‌سازد؛ 1932 پیش‌درآمد دیگری برای Yellowstone خواهد بود

پارامونت+ سفارش ساخت فصل دوم سریال «هیلو» (Halo) را صادر کرد. فصل اول این سریال ۲۴ مارس ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. این شبکه تأیید کرده که «دیوید واینر» شورانر و تهیه‌کننده سریال در فصل دوم است. واینر پس از «استیو کین» نویسنده فصل اول و «کایل کینن» که در سال ۲۰۱۸ از سریال جدا شد، سومین شورانر «هیلو» خواهد بود.

داستان سریال «هیلو» در مورد انسان‌هایی است که دنیا را به تصرف درآورده‌اند و با بیگانگان فضایی در پیکارند. «پابلو شرایبر» در «هیلو» نقش «مستر چیف» یا «اسپارتان جان-۱۱۷»  را بازی کرده است در حالی که دیگر بازیگران سریال «ناتاشا مک‌الهون» در نقش «دکتر هالسی»، «جن تیلور» در نقش «کورتانا» پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی تاریخ بشر، «بوکیم وودباین»، «شابانا ازمی»، «ناتاشا کالزاک»، «الیو گری»، «یرین ها»، «بنتلی کالو»، «کیت کندی»، «چارلی مورفی» و «دنی ساپانی» خواهند بود.

فصل اول سریال «هیلو» در قالب ۹ اپیزود ساخته شده و ۲۴ مارس ۲۰۲۲ از پارامونت+ پخش خواهد شد.

پارامونت+ سه‌شنبه این هفته در جریان برگزاری «روز سرمایه‌گذار» پارامونت تأیید کرد که سفارش ساخت چند اپیزود بیشتر برای سریال «۱۸۸۳» را صادر کرده و علاوه بر این، پیش‌درآمد دیگری تحت عنوان «۱۹۳۲» برای «یلوستون» (Yellowstone) می‌سازد. «۱۹۳۲» سرگذشت نسل جدیدی از داتن‌ها را در دوران «افسردگی بزرگ» روایت خواهد کرد.

«سم الیوت» در سریال «۱۸۸۳» در نقش «شی برنان»، «تیم مک‌گرا» در نقش «جیمز داتن»، «فیث هیل» در نقش «مارگارت داتن»، «ایزابل می» در نقش «السا داتن»، «لامانیکا گرت» در نقش «توماس» و «آدی ریک» در نقش پسر خردسال خانواده بازی می‌کنند.

اخیراً گزارش شده بود که «تیلور شریدان» علاوه بر سریال‌های دنیای «یلوستون»، در درام جنایی «کانزاس سیتی» (Kansas City) با «سیلوستر استالونه» همکاری می‌کند. شب گذشته گزارش شد که عنوان جدید این سریال «شاه تولسا» (The Tulsa King) خواهد بود و از مارس ۲۰۲۲ تولید خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید