news-background
news-background

سریال‌های مارول از جمله Daredevil نتفلیکس را برای همیشه ترک می‌کنند

سریال‌های مارول در نتفلیکس از جمله «دردویل» (Daredevil)، «لوک کیج» (Luke Cage)، «جسیکا جونز» (Jessica Jones)، «مشت آهنین» (Iron Fist)، «پانیشر» (The Punisher) و «مدافعان» (The Defenders) همگی در پایان ماه فوریه این پلتفرم را برای همیشه ترک خواهند کرد. امتیاز این عناوین به دیزنی بازمی‌گردد اما این استودیو هنوز اعلام نکرده است که مقصد بعدی آن‌ها چه پلتفرمی خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که سریال‌های محبوب نتفلیکس و مارول از دیزنی پلاس یا هولو پخش شوند. پیش از پخش این عناوین در نتفلیکس این هشدار به نمایش درمی‌آید: «آخرین روز تماشا در نتفلیکس: ۲۸ فوریه.»

همکاری مارول و نتفلیکس آوریل ۲۰۱۵ با پخش «دردویل» آغاز شد اما همه پروژه‌های مشترک این دو کمپانی تا سال ۲۰۱۹ و همزمان با راه‌اندازی پلتفرم دیزنی پلاس کنسل اعلام شدند. با این حال، قرارداد میان نتفلیکس و مارول اجازه نمی‌داد که شخصیت‌های این مجموعه‌های تلویزیونی تا دست کم دو سال پس از کنسل شدن در پروژه دیگری ظاهر شوند.

نوامبر ۲۰۲۰ این محدودیت دو ساله به پایان رسید و درها برای ورود «چارلی کاکس» به «دنیای سینمایی مارول» باز شد. این اتفاق سرانجام با «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) روی داد و کاکس لحظاتی نقش «مت مرداک» را بازی کرد. کاکس و «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول هر دو برای تولید پروژه‌های بیشتر اظهار تمایل کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید