news-background
news-background

اولین تریلر Men: اثر جدید کارگردان فیلم Ex Machina

سال گذشته گزارش شده بود که «الکس گارلند» با یک فیلم علمی-تخیلی جدید به نام «انسان‌ها» (Men)، دوباره با استودیوی A24 که فیلم «اکس-ماکینا» (Ex-Machina) او را پخش کرد همکاری می‌کند. به دنبال رونمایی از اولین پوستر رسمی، اولین تریلر این فیلم منتشر شد. این پروژه اولین فیلم بلند گارلند در مقام کارگردان از سال ۲۰۱۸ و فیلم «نابودی» (Annihilation) است.

داستان «انسان‌ها» در مورد زن جوانی است که پس از مرگ همسر سابقش به تنهایی برای گذراندن تعطیلات به حومه شهر می‌رود. «جسی باکلی» که نقش این زن جوان را بازی می‌کند، این هفته برای بازی در «دختر گمشده» (The Lost Daughter) نتفلیکس نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. «روری کینیر» که سابقه بازی در «بازی تقلید» (The Imitation Game) را دارد دیگر بازیگر فیلم خواهد بود.

فیلم «اکس-ماکینا» گارلند را به شهرت جهانی رساند و در سراسر دنیا ۴۰ میلیون دلار فروخت، اغلب یکی از بهترین آثار علمی-تخیلی دهه‌های اخیر نامیده شده و نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال و بهترین جلوه‌های بصری را کسب کرده است. گارلند «نابودی» را که تنها ۳۲ میلیون دلار در آمریکا فروخت با همکاری استودیوی پارامونت ساخته بود.

فیلم «انسان‌ها» ۲۰ مه ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید