news-background
news-background

دین دهال به فیلم Oppenheimer کریستفر نولان پیوست

«دین دهان» بازیگر ۳۶ ساله آمریکایی به فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» ملحق شد. پیش‌تر گزارش شده بود که «امیلی بلانت»، «مت دیمون»، «رابرت داونی جونیورن، «فلورنس پیو»، «جاش هارتنت»، «رامی مالک»، و «کیلین مورفی» در نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» به این فیلم پیوسته‌اند.

فیلم «اوپنهایمر» به نویسندگی و کارگردانی نولان که به صورت آیمکس و در نیومکزیکو فیلمبرداری خواهد شد، یک درام بیوگرافیکال در مورد «جی. رابرت اوپنهایمر» و در خلال سال‌های جنگ جهانی دوم است و زندگی مردی را روایت خواهد کرد که او را یکی از پدران بمب اتم می‌دانند. این فیلم اقتباسی است از کتاب برنده پولیتز «پرومتئوس آمریکایی: موفقیت و تراژدی جی. رابرت اوپنهایمر» (American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer) نوشته «کای برد» و «مارتین جی. شروین» که چند ماه قبل از دنیا رفت.

دهان که به‌زودی در سریال «پلکان» (The Staircase) اچ‌بی‌او مکس دیده خواهد شد و اخیراً در «ماجرای لیزی» (Lisey’s Story) اپل تی‌وی+ در کنار «جولین مور» ظاهر شده است. او سابقه بازی در سریال «صفرصفرصفر» (ZeroZeroZero)، «خون واقعی» (True Blood) و فیلم‌های «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» (The Amazing Spider-Man 2)، «بی‌قانون» (Lawless) و «جایی آنسوی درختان کاج» (The Place Beyond the Pines) را دارد.

نولان برای تولید فیلم جدیدش بودجه حدود ۱۰۰ میلیون دلاری و همین میزان را برای بازاریابی درخواست کرده است. علاوه بر این، او اختیار کامل هنری، ۲۰ درصد درآمد حاصل از بلیت‌فروشی و اکران نشدن فیلم دیگری سه هفته قبل و بعد از فیلم جدیدش را خواسته است. شرط دیگر نولان این است که فیلمش ۱۰۰ روز روی پرده بماند. یونیورسال پخش‌کننده فیلم در سراسر دنیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید