news-background
news-background

کاترین زتا-جونز به سریال National Treasure دیزنی+ پیوست

«کاترین زتا-جونز» در سریال «گنجینه ملی» (National Treasure) دیزنی+ مقابل «لیزت الکسیس» نقش‌آفرینی می‌کند. «جان ترتلتاب» کارگردان و ماریان و کورمک ویبرلی نویسندگان سریال خواهند بود.

این سریال جدید همچون فیلم‌های بلند «گنجینه ملی» عنوانی اکشن و ماجراجویانه خواهد بود اما شخصیت اول آن یک شخصیت لاتین تبار به نام «جس مورالس» با بازی الکسیس است. جس بیست ساله به همراه دوستانش وارد ماجراجویی تازه‌ای پیرامون خانواده‌اش و اسرار آن می‌شود و در این راه گنجینه‌هایی پنهان را کشف می‌کند.

زتا-جونز نقش شخصیتی به نام بیلی را بازی می‌کند که یک میلیاردر جسور و متخصص در بازار سیاه اشیای عتیقه است و خودش را به شکل یک زن بی‌پول درمی‌آورد. هدف او از به دست آوردن گنجینه‌های پان-آمریکایی پول نیست بلکه گنج معنای عمیق‌تری برای او دارد.

دیگر بازیگران سریال «لیندن اسمیت»، «زوری رید»، «جیک آستین واکر»، «آنتونیو سیپریانو»، و «جوردن رودریگز» خواهند بود. قسمت اول این سریال به نویسندگی وبیلرلی‌ها را «میرا نیر» کارگردانی کرده است.

زتا-جونز اخیراً در سریال‌هایی چوون «عداوت: بتی و جوان» (Feud: Bette and Joan) شبکه FX و «ملکه آمریکا» (Queen America) برای فیسبوک بازی کرده و در سال ۲۰۰۳ برای فیلم موزیکال «شیکاگو» (Chicago) برنده اسکار بهترین بایزگر زن نقش مکمل شده است. «ماسک زورو» (The Mask of Zorro) و «۱۲ یار اوشن» (Ocean’s 12) از جمله دیگر فیلم‌های او بوده‌اند. تابستان گذشته گزارش شد که زتا-جونز در سریال لایو-آکشن «ونزدی» (Wednesday) نت‌فلیکس نقش «مورتیشیا» را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید