news-background
news-background

تمایل تام هالند به بازی در Amazing Spider-Man 3 با اندرو گارفیلد

به دنبال اکران «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home)، بعضی از هواداران خواستار تولید فیلم «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳» (Amazing Spider-Man 3) با «اندرو گارفیلد» شدند. دو قسمت اول این فیلم با نقدهایی اغلب منفی مواجه شد اما نمایش گارفیلد در نقش «پیتر پارکر» دوست‌داران شخصیت را راضی کرد.

«تام هالند» که در «راهی به خانه نیست» نسخه دیگری از «پیتر پارکر» را بازی کرده، به‌تازگی در مصاحبه با «کامیک‌بوک» از تمایل خود برای بازی در «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳» گفته است: «خیلی دوست دارم فیلم «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳» را ببینم. من فکر می‌کنم جذابیت فیلم این بود که اندرو باعث پیشرفت شخصیت و استودیو شد، تا به نحوی نظر عموم را به دست آورد.»

هواداران گارفیلد و «مرد-عنکبوتی» در چند ماه گذشته با هشتگ #MakeTASM3 خواستار احیای «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز» و تولید قسمت سوم شده‌اند. یکی از هواداران در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «او استحقاق فیلمنامه‌ای بهتر و ساخته شدن قسمت سوم را دارد. خواهشمندیم #MakeTASM3 اندرو گارفیلد «مرد-عنکبوتی» را خیلی دوست دارد.»

گارفیلد در مصاحبه‌ای با «سینما دیبیت» فاش کرده است که این شخصیت برای او چه ارزشی دارد: «[این شخصیت] از من بزرگ‌تر است. از تام هالند بزرگ‌تر است، از توبی مگوایر بزرگ‌تر است، از مایلز مورالس بزرگ‌تر است. همه می‌توانند خودشان را در آن لباس ببینند. داستان همه ماست. این حقیقت که بخشی از تاریخچه این شخصیت هستم، برای من بسیار تکان‌دهنده است. بسیار بسیار خوش‌شانس بوده‌ام.»

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در آستانه شکستن رکورد فروش داخلی «آواتار» (Avatar) «جیمز کامرون» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید