news-background
news-background

رزاموند پایک در فیلم Rich Flu با کارگردان Platform همکاری می‌کند

«رزامونت پایک» برنده امی و گلدن گلوب به فیلم «آنفلوانزای اغنیا» (Rich Flu) با مضمون پاندمی ملحق شد. «پابلو لارایین» کارگردان فیلم‌هایی چون «اسپنسر» (Spencer) یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهد بود. این پروژه در «بازار فیلم اروپا» (EFM) به فروش گذاشته خواهد شد.

داستان فیلم در مورد مرگ‌ومیرهای مرموز اغنیا و ثروتمندان زمین است. یک بیماری عجیب ابتدا میلیاردها و سپس میلیونرها و ثروتمندان دیگر را از پا درمی‌آورد. با شیوع بیماری در سراسر دنیا و چیره شدن وحشت، مردم سعی می‌کنند بازار را از دارایی‌هایی اشباع کنند که دنیا دیگر نمی‌خواهد. فیلم این پرسش را مطرح می‌کند که با تبدیل شدن ثروت به متاعی خطرناک، انسان حاضر است برای نجات خود چه کارهایی انجام دهد.

«گالدر گازتلو-اروتیا» کارگردان و به همراه «پدرو ریورا» نویسنده فیلمنامه بوده است. تولید پروژه از پاییز آینده آغاز خواهد شد. گازتلو-اروتیا اخیراً فیلم «پلتفرم» (The Platform) را کارگردانی کرده که در سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس پخش و به یکی از پربیننده‌ترین عناوین اریجینال شبکه با ۵۶ میلیون بیننده تبدیل شد.

پایک با «دختر گمشده» (Gone Girl) «دیوید فینچر» نامزد اسکار و برای «خیلی مراقبت می‌کنم» (I Care A Lot) برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نقش اول شد. او اخیراً در سریال فانتزی «چرخ زمان» (The Wheel of Time) آمازون دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید