news-background
news-background

چنینگ تیتوم: با لغو شدن فیلم Gambit عهد بستم فیلم‌های مارول را نگاه نکنم

«چنینگ تیتوم» این هفته در مصاحبه با «ورایتی» از کارگردانی کمدی">اولین فیلم بلندش «سگ» (Dog) با همکاری «رید کارولین» و تجربه کنسل شدن تولید فیلم ابرقهرمانی «گامبیت» (Gambit) گفته است. تیتوم و کارلین چهار سال مراحل پیش‌تولید فیلم «گامبیت» را طی کردند اما این پروژه ابرقهرمانی که قرار بود در استودیوی فاکس قرن بیستم تولید شود و این دو فیلمساز را مشترکاً روی صندلی کارگردانی بنشاند در نهایت لغو شد.

تیتوم می‌گوید: «استودیو واقعاً نمی‌خواست ما این فیلم را کارگردانی کنیم. حاضر بودند هر کس دیگری کارگردانی کند ولی ما نه، اساساً به این دلیل که پیش از آن فیلمی کارگردانی نکرده بودیم.»

تیتوم به قدری به فیلمنامه «گامبیت» علاقه داشت که حاضر بود کارگردانی را به فیلمساز دیگری بسپارد. او همچنان مدافع این شخصیت است: «اسمش را در توضیحات شخصیتش «فخرفروش» گذاشته بودند. من این‌طور فکر نمی‌کنم – این شخصیت آدم بسیار جذابی بود. از عهده هر کاری برمی‌آمد. لباس اغلب ابرقهرمانان فایده‌گرایانه است. «بتمن» کمربند خودش را دارد. «گامبیت» می‌گوید: «نه، این لباس به همین شکل پرواز می‌کند، برادر!»»

تیتوم اضافه می‌کند که لحن این فیلم ساخته‌نشده کمدی-رمانتیک-خواهد-بود">شباهت‌هایی به «ددپول» (Deadpool) داشته است: «می‌خواستیم یک کمدی رمانتیک ابرقهرمانی بسازیم.» کارولین می‌گوید: «بازیگران را انتخاب کرده بودیم. دفتر تولید را بازگشایی کرده بودیم. قرار بود در نیو ارلئان فیلم را بسازیم.»

با این حال پس از ادغام فاکس و دیزنی، تولید فیلم لغو شد. کارلین می‌گوید: «دیزنی امتیاز شخصیت‌های «اکس-من» را از فاکس پس می‌گرفت. فکر می‌کنم می‌خواستند «اکس-من» را از اساس دوباره طراحی کنند.»

تیتوم می‌گوید لغو پروژه برای او طاقت‌فرسا بوده است: «به محض اینکه «گامبیت» لغو شد، دچار آسیب روحی شدم.» او اضافه می‌کند که با خود عهد بسته هرگز فیلم‌های مارول را نبیند: «ماشین مارول خودم را خاموش کردم. نمی‌توانستم هیچ‌یک از آن فیلم‌ها را ببینم. عاشق آن شخصیت بودم. خیلی غم‌انگیز بود. مثل از دست دادن یک دوست بود چون آماده بازی در آن نقش بودم.»

کارولین ابراز امیدواری می‌کند: «امیدوارم تجدید نظر کنند چون پروژه بسیاری خوبی بود. شاید یک روز ساخته شود.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید