news-background
news-background

«چنینگ تیتوم» فیلم Gambit را کارگردانی می‌کند؟

نزدیک به چهار سال از زمانی که «چنینگ تیتوم» به همراه عوامل فیلم‌های «ددپول»، «لوگان»، «چهار شگفت‌انگیز» و «مردان-اکس: آپوکالیپس» در کامیک کان حضورش را در فیلم «گامبیت» (Gambit) اعلام کرد می‌گذرد. اما اکنون با جدایی او از آژانس استعدادیابی (UTA)، در گزارش‌هایی به احتمال کارگردانی «چنینگ تیتوم» بر روی صندلی کارگردانی «گامبیت» برای فاکس قرن بیستم اشاره شده است.

تیتوم پیش از این در بعضی از بزرگ‌ترین فیلم‌هایش از جمله «مجیک مایک» (Magic Mike) و «خیابان جامپ شماره ۲۱» (21 Jump Street) در مقام تهیه‌کننده هم مشارکت کرده، اما این اولین تجربه‌ی کارگردانی او خواهد بود. تیتوم در این فیلم که «رید کارولین» (مجیک مایک) نگارش فیلمنامه‌اش را برعهده دارد و تاریخ شروع فیلمبردای آن هنوز مشخص نیست، همچنان نقش «رمی لُبو» را بازی خواهد کرد.

یکی از موانع پیشرفت پروژه ادغام فاکس و دیزنی است که طبق آخرین گزارش‌ها باید تا اسفند ماه نهایی شود. این احتمال نیز وجود دارد که پس از ادغام دو شرکت، فیلم «گامبیت» در برنامه‌های دیزنی برای ورود به دنیای مارول وجود نداشته باشد. از هم اکنون شایعاتی به گوش می‌رسد که پس از نهایی شدن قرارداد دیزنی، فیلم‌های در حال ساختی مانند «گامبیت» و «اکس-فورس» (X-Force) به کارگردانی «درو گدار» و «دکتر دوم» (Dr. Doom) جملگی کنسل خواهند شد.

سال گذشته «سایمون کینبرگ» سرپرست پروژه‌ در مصاحبه با IGN‌ ادعا کرده بود که کمدی-رمانتیک-خواهد-بود">«گامبیت» یک کمدی رمانتیک است. کینبرگ می‌گوید: «گامبیت یک شخصیت عیاش و کلاهبردار است و ما با توجه به رفتار و منش او احساس کردیم که ژانر کمدی رمانتیک مناسب اوست. وقتی می‌گویم کمدی رمانتیک منظورم معنای دقیق کلمه نیست، همانگونه که فیلم «لوگان» را یک اثر وسترن می‌دانم. چنین نیست که در آن فیلم خبری از هفت‌تیرکشی در صلات ظهر باشد. رگه‌هایی از آن را داراست. بنابراین می‌گویم که «گامبیت» رگه‌هایی از ژانر کمدی عاشقانه دارد. این درحالی است که هنوز یک اثر ابرقهرمانی با ضدقهرمان‌ها و قهرمانان مختلف نیز هست.»

تیتوم اخیراً در «کینگزمن: حلقه‌ی طلایی» (Kingsman: The Golden Circle) و «لوگان خوش‌شانس» (Logan Lucky) به کارگردانی «استیون سودربرگ» سازنده‌ی قسمت اول «مجیک مایک» بازی کرده است.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید