news-background
news-background

پارامونت+ فصل دوم Mayor Of Kingstown و فصل ششم SEAL Team را می‌سازد

شبکه استریم پارامونت+ برای تولید فصل دوم سریال «شهردار کینگزتاون» (Mayor Of Kingstown) به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «تیلور شریدان» و «هیو دیلون» چراغ سبز نشان داد. «شهردار کینگزتاون» دومین سریال پربیننده شبکه پس از «۱۸۸۳» بود که اسپین‌آفی برای مجموعه پربیننده «یلوستون» (Yellowstone) است.

داستان سریال «شهردار کینگزتاون» در مورد خانواده پرنفوذ مک‌لاسکی در کینگزتاون میشیگان است، جایی که تنها کسب‌وکار حبس شدن در زندان پررونق شده. این سریال مضامینی چون تبعیض نژادی سیستمی، فساد، و نابرابری را می‌کاورد و نگاهی می‌اندازد به تلاش برای برقراری نظم و عدالت در شهری که فاقد هر دو است.

«شهردار کینگزتاون» محصول کمپانی‌های ام‌تی‌وی اینترتینمنت و استودیوهای ۱۰۱ است و «جرمی رنر» نامزد اسکار، «دایان ویست» برنده اسکار، «کایل چندلر» برنده امی، «هیو دیلن»، «تیلور هندلی»، «اما لیرد» و «توبی بامتفا» در آن ایفای نقش کرده‌اند. «شهردار کینگزتاون» ۱۴ نوامبر (۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰) از پارامونت+ پخش شد.

پارامونت+ سریال «نیروهای ویژه» (SEAL Team) با بازی «دیوید بوریناس» را برای فصل ششم بازمی‌گرداند. کمپانی ویاکام‌سی‌بی‌اس این درام نظامی را برای ۱۰ قسمت دیگر تمدید کرده است.

فصل ششم «نیروهای ویژه» کوتاه‌ترین فصل تاریخ سریال خواهد بود. این مجموعه که پس از چهار فصل از شبکه سی‌بی‌اس به پارامونت+ منتقل شد، هر فصل در قالب ۱۶ تا ۲۲ اپیزود ساخته می‌شد.

«جیسون هیز»، «مکس تی‌یرو»، «نیل براون جونیور»، «ای‌جی باکلی» و «تونی تراکس» از جمله دیگر بازیگران سریال «نیروهای ویژه» بوده‌اند. قسمت پایانی فصل پنجم سریال یک هفته قبل روی ایر رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید