news-background
news-background

شبکه HBO فصل سوم سریال Righteous Gemstones را می‌سازد؛ شوتایم سریال‌های Black Monday و Work in Progress را کنسل کرد

شبکه اچ‌بی‌او سفارش ساخت فصل سوم سریال «جمستون‌های نیکوکار» (The Righteous Gemstones) را صادر کرد. فصل دوم این سریال کمدی در حال پخش است و قسمت پایان آن ۲۷ فوریه از این شبکه کابلی پخش خواهد شد. اکتبر گذشته گزارش شده بود که این مجموعه به تهیه‌کنندگی «دیوید گوردن گرین» سفارش ساخت فصل سوم را پیش از موعد دریافت کرده است، اما اچ‌بی‌او تا هفته گذشته این شایعه را تأیید نکرد. فصل اول «جمستون‌های نیکوکار» آگست سال ۲۰۱۹ از اچ‌بی‌او پخش شد و از «راتن تومیتوز» بر اساس ۶۴ نقد امتیاز ۷۵ درصد دریافت کرد.

«جمستون‌های نیکوکار» داستانی در مورد یک خانواده تله‌وانجلیست با شهرتی جهانی روایت می‌کند. در فصل دوم سریال اعضای خانواده جمستون با تهدید‌هایی خارجی از گذشته و حال روبرو خواهد شد که می‌خواهند امپراطوری آن‌ها را به فروپاشی بکشانند.

«آدام دوین» در نقش کلوین، «جان گودمن» در نقش الی، «ادی پترسون» در نقش جودی، «دنی مک‌براید» در نقش جسی، «کسیدی فریمن» در نقش امبر همسر او، «تونی کاوالرو» در نقش کیف شیطان‌پرست سابق که کلوین او را زیر پر و بال خود گرفته، «اریک آندره» و «جسیکا لو» در نقش دو کشیش، «جیسون شوارتسمن» در نقش یک ژورنالیست به نام تانیل، «تیم بالتس» در نقش بی‌.جی. و «والتون گاگینز» در نقش بیلی فریمن که در فصل اول از یک صاعقه جان سالم به در برد، از جمله بازیگران «جمستون‌های نیکوکار» بوده‌اند.

شبکه شوتایم هفته گذشته سریال‌های «دوشنبه سیاه» (Black Monday) و «کار در حال انجام (Work in Progress) را کنسل اعلام کرد.

فصل سوم «دوشنبه سیاه» از ماه مه تا آگست سال ۲۰۲۱ از شوتایم پخش شده بود. این سریال به تهیه‌کنندگی و بازی «دان چیدل» یک عنوان کمدی در مورد گروهی از افراد مختلف است که بدترین سقوط تاریخ وال استریت را سبب شدند. «سام اصغری» در فصل سوم نقش جانکارلو را بازی کرد، مدلی جذاب که برای «ففشنز» کار می‌کرد.

جدا از چیدل نامزد امی، «رجینا هال»، «اندرو رنلز»، و «پل شیر» در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند. «سث روگن» و «ایوان گلدبرگ» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این سریالند که در استودیوهای سونی تولید شده است.

«لیلی واچوفسکی» تهیه‌کننده «کار در حال پیشرفت» در صفحه توییترش اعلام کرده است که شوتایم فصل سوم این مجموعه را تولید نخواهد کرد. «ابی مک‌انانی» و «تیم میسون» نویسندگان سریال بودند. داستان سریال در مورد شخصیتی به نام ابی با بازی مک‌انانی است که خودش را یک فرد «چاق، کوییر، و دایک» می‌داند که پس از قطع یک رابطه به این نتیجه می‌رسد که برای خودکشی وقت ندارد. «کارین انجلین»، «بروس جارچو»، «تئو جرمین» و «جولیا سویینی» از جمله بازیگران سریال بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید