news-background
news-background

بندیکت کامبربچ معترف شد بازی در نقش شخصیت نادوگانه Zoolander 2 «نتیجه عکس داشت»

«بندیکت کامبربچ» و «پنه‌لوپه کروز» در مصاحبه با «ورایتی» به تهیه‌کنندگی آمازون به گفت‌وگو نشسته‌اند. اما این اولین بار نیست که این دو در کنار هم مقابل دوربین می‌روند. کامبربچ و کروز هر دو در کمدی «زولندر ۲» (Zoolander 2) که در سال ۲۰۱۶ به شکست تجاری و هنری انجامید مشارکت کرده‌اند. در این فیلم کامبربچ نقش یک مدل با جنسیت نادوگانه بازی می‌کند.

کامبربچ اعتراف می‌کند که اگر دنباله «زولندر» امروز ساخته می‌شد در آن بازی نمی‌کرد: «بحث‌های زیادی پیرامون این نقش وجود داشت که امروز قابل درک است. فکر می‌کنم در این دوره، نقش من به کسی جز یک بازیگر تراجنسیتی داده نمی‌شد. اما به یاد می‌آورم که در آن زمان لزوماً در آن رابطه فکر نمی‌کردم.»

این بازیگر انگلیسی اضافه می‌کند: «کمی نتیجه عکس داشت. اما ملاقات با شما در آن لحظه کوتاه و همکاری با بن [استیلر] و اوون [ویلسون] دوست‌داشتنی بود.» کروز می‌گوید: «نقش شما خنده‌دار بود.»

پس از انتشار تریلر «زولندر ۲»، بلافاصله انتقاد کنش‌گران جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌کیو آغاز شد و آن‌ها از سینماروها می‌خواستند به علت انتخاب کامبربچ برای این نقش فیلم را تحریم کنند. پتیشن تحریم «زولندر ۲» در آن زمان ۲۵ هزار مرتبه امضاء شد.

«زولندر ۲» در سالی اکران شد که کامبربچ برای اولین بار با «دکتر استرنج» (Doctor Strange) به «دنیای سینمایی مارول» پیوسته و یک سال پیشتر با «بازی تقلید» (The Imitation Game) اولین نامزدی اسکارش را کسب کرد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید