news-background
news-background

لیدی گاگا: می‌خواهم نقش مریم مجدلیه را بازی کنم

«لیدی گاگا» می‌گوید تمایل دارد نقش شخصیت «مریم مجدلیه» را بازی کند. این خواننده و بازیگر ۳۵ ساله در مصاحبه جدیدی با «ددلاین» می‌گوید: «همیشه می‌خواستم نقش مریم مجدلیه را بازی کنم. اما فکر می‌کنم علتش این است که در کودکی شگفت‌زده‌ام می‌کرد، چون او زن هرزه‌ای دانسته می‌شد که اساساً دوست دختر مسیح بود و پای او را می‌شست.»

گاگا ادامه می‌دهد: «او در شمایل‌نگاری زیادی وجود دارد، هستی نمادینی دارد، و بسیار مهم است. معراج را دید. مصلوب شدن مسیح را نیز دید. او قطعه‌ای اساسی از تاریخ است، اما یک هویت شوم می‌دانندش، یک هرزه. کم‌وبیش زناکار دانسته می‌شد.»

گاگا اخیراً در فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) نقش «پاتریزیا رجانی» که شخصیت تاریخی دیگری است را بازی کرده و مدعی کسب نامزدی اسکار است. این شخصیت که «بیوه سیاه» نامیده می‌شد یک آدمکش را استخدام کرد تا همسرش «مائوریزیو گوچی» را به قتل برساند.

این بازیگر ادامه می‌دهد: «مردم خیلی دوست دارند فروپاشی زنان را ببیند. اما دوست دارند در یک فیلم یا سریال این فروپاشی را ببینند. وقتی زن در زندگی واقعی فرومی‌پاشد و متزلزل و آتشین می‌شود، دیوانه می‌نامندمان. هرزه می‌نامندمان. می‌گویند ترسناکیم. پیشتر من را «تند» خوانده‌اند. واقعاً خوشم نیامد از این عبارت. مثل این است که بگویند طعم یک زن چگونه است؟ طعم پاتریزیا در دی‌ان‌ای او بود و نتیجه تربیت او. نتیجه سرکوب شدن در نظام مردسالار.»

گاگا اضافه می‌کند:‌ «پاتریزیا واقعیت خودش را داشت که با من یکی نیست. بنابراین، برای یافتن آن حقیقت، باید پیچ‌های مغزم، قلبم و بدنم را می‌چرخاندم و باید شباهت‌هایی میان خودمان پیدا و زیست‌شان می‌کردم. وقتی بتوانم زندگی‌اش کنم، می‌توانم حقیقت انسانیت او را فاش کنم، و آن حقیقت قاتل بودن اوست، اما در مقطعی او آدمکش نبوده.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۱۹

این باز راه افتاد خدا لعنت کنه اون کارگردانی پای اینا رو به بازیگری باز کرد

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۳۳

یکی اینو خفه کنه

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۰۱

آره خیلیم بهت میاد

نمایش اسپویل