news-background
news-background

اریک کلپتون: افرادی که واکسن کووید دریافت کرده‌اند هیپنوتیزم شده‌اند

«اریک کلپتون» خواننده، آهنگساز و بازیگر انگلیسی در مصاحبه جدیدی ادعا کرده است که از وقتی واکسن آسترازنکا را دریافت کرده، زندگی‌اش دگرگون شده است. کلپتون در مصاحبه با کانال یوتیوب «ریل میوزیک آبزرور» (The Real Music Observer) تبلیغات واکسیناسیون سبب شده که فریب بخورد و دیگران را توصیه می‌کند که چنین کاری نکنند.

کلپتون به تئوری توطئه «هیپنوتیزم شکل‌دهی جمعی» (Mass Formation Hypnosis) ارجاع می‌دهد. «ماتیاس دسمه» روانشناس بلژیکی و استاد دانشگاه خنت بلژیک این تئوری را مطرح کرده می‌گوید ذهن‌ها در جامعه کنترل می‌شوند و رهبران سیاسی به راحتی می‌توانند مردم را به انجام کارهایی چون پذیرش واکسن یا پوشیدن ماسک وادار کنند.

کلپتون می‌گوید: «سپس متوجه شدم که واقعاً نامه‌ای [در مورد این تئوری] وجود داشته و یک نفر به نام ماتیاس دسمه، در موردش حرف زده. فوق‌العاده است. تئوری هیپنوتیزم شکل‌دهی جمعی. آنگاه توانستم درکش کنم. وقتی شروع کردم به جستجو، دیدم که همه‌جا وجود دارد.»

این گیتاریست در ادامه می‌گوید به همراه «ون موریسون» همکار بریتانیایی‌اش تلاش کرده علیه واکسیناسیون حرف بزند: «دوران حرفه‌ای‌ام تقریباً از بین رفت. در مقطعی که شروع کردم به حرف زدن در این خصوص، تقریباً ۱۸ ماه می‌شد که [پاندمی باعث شده بود] بالاجبار بازنشسته شوم.» این خواننده اضافه می‌کند که فکر کرده «چرا هیچ‌کس این کار را نمی‌کند» و با «ون موریسون» تماس گرفته است.

کلپتون می‌گوید: «گیج شده بودم، به نظر می‌رسید که من تنها فردی هستم که این موضوع را جالب یا حتی شایسته می‌داند» و به شوخی اضافه می‌کند: «خانواده و آشنایانم ترسیده بودند، و من فکر می‌کنم برای من ترسیده بودند. خانواده و دوستانم به هر حال فکر می‌کنند که من دیوانه‌ام.»

این خواننده که چهار دختر ۳۷، ۲۰، ۱۹ و ۱۶ ساله دارد می‌گوید: «دختران نوجوان دارم، و یک دختر بزرگتر که سی و چند ساله است – و همه آن‌ها به نحوی از من فاصله گرفته‌اند چون نتوانسته‌ام هیچ‌یک از آن‌ها را قانع کنم.»

کلپتون می‌گوید همکاران موزیسین او هم پاسخش را نمی‌دهند: «سعی می‌کنم با همکاران موزیسین تماس بگیرم اما گاهی جوابی از آن‌ها دریافت نمی‌کنم. گوشی‌ام زیاد زنگ نمی‌خورد. دیگر پیام‌ها و ایمیل‌های زیادی دریافت نمی‌کنم.»

کاربران شبکه‌های اجتماعی از این اظهارات کلپتون به‌شدت انتقاد کرده و او را با «نیل یانگ» مقایسه کرده‌اند که اخیراً از پلتفرم «اسپاتیفای» خواسته آهنگ‌هایش را حذف کند به این دلیل که از همین پلتفرم پادکست «جو روگن» (The Joe Rogan Experience) پخش می‌شود و اطلاعات غلطی راجع به کووید-۱۹ نشر می‌دهد.

یانگ خطاب به برادران وارنر می‌نویسد: «لطفاً بلافاصله به اطلاع اسپاتیفای برسانید که من دسترسی همه آهنگ‌هایم در این پلتفرم را لغو می‌کنم.»

«جان فوگلسنگ» کمدین در واکنش به این اتفاقات می‌نویسد: «یک نفر به اریک کلپتون بگوید که آی‌سی‌یوی بیمارستان‌ها پر است از افراد هیپنوتیزم-نشده.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۳۱

داریم واکسنی رو به بدنمون تزریق میکنیم که سال 2018 تولید شده برای \"مثلا\" جلوگیری از ویروسی که از سال 2008 پروژه پخشش توسط چین داشته برنامه ریزی میشده =]] واکسن هایی که توسط افراد فاسد شرکت های داروسازی تولید شده. شرکت هایی که سال ها بخاطر داشتن عوارضی همچون سرطان تو قرص هاشون جریمه های میلیاردی میشدن. شرکت هایی که توسط رشوه گیر ها مدیریت میشن. همون رشوه گیر هایی که مقاله چاپ میکردن بر ضد فایزر، آستارازنکا و جانسون جانسون. هدف سادست.. کنترل اجتماع و کسب درامد.. تاحالا ذهنتون رو مشغول نکرده که چطور چین سریع و سیر تونست وضعیت کشورشو سر و سامون بده؟ برنامه ریزی پشت همه این مسائله دوستان.. این یه برنامه از پیش تایین شده توسط چین بود که استارت پروژه از سال 2008 زده شده کشندگی کورونا هم مثل بقیه بیماری های سرماخوردگی و انفلوانزا به ژنتیک هر فرد بستگی داره. یعنی هرکسی رو از پا نمیندازه. اونی رو میکشه که ژن ضعیفی داره و برنامه چین هم دقیقا همین بود. \"حذف افراد با ژن ضعیف یا به اصطلاحی پاکسازی\" چطور بیشتر قربانی های کورونا افراد سالخورده و کسانی که پیشینه بیماری وخیم داشتن بودن؟ چون ژنتیک ضعیفی داشتن. واکسن بزنید نزنید تصمیم خودتونه. فقط خواستم آگاه باشید. قضیه از همون اول بو دار بود.

نمایش اسپویل
۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۲۰

این بنده خدا هم رد داده

نمایش اسپویل