news-background
news-background

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما – دی ماه ۱۴۰۰

سریال انیمه «حمله به تایتان» در طول یک ماه گذشته پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی ۳۰نما بود. بخش دوم از فصل پایانی این سریال ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ پخش شد. سریال «سرخوشی» شبکه اچ‌بی‌او با بازی «زندیا» که فصل دوم آن به تازگی روی ایر رفته به رتبه دوم رسیده در حالی که انیمه «اهریمن‌کش» در رتبه سوم جای گرفته است.

پخش فصل پایانی «پس از زندگی» با بازیگری، نویسندگی و کارگردانی «ریکی جرویز» از نتفلیکس باعث شد که این مجموعه به رتبه چهارم برسد. فصل سوم این مجموعه کمدی تلخ جمعه ۱۴ ژانویه پخش شد. جرویز در سریال «پس از زندگی» نقش شخصیتی به نام «تونی جانسون» را بازی می‌کند، مردی که همسر خود لیسا را از دست داده و در برای یک روزنامه کار می‌کند.

سریال ابرقهرمانی «پیس‌میکر» که اسپین‌آفی برای «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» با بازی «جان سینا» است، به رتبه پنجم رسید. این سریال در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۴ درصد دریافت کرده و در صدر جدول تمامی پروژه‌های سینمایی «دنیای گسترده دی‌سی» (DCEU) ایستاده است.

سریال «اوزارک» با بازی «جیسون بیتمن» و «لورا لینی» به دنبال پخش فصل چهارم رتبه ششم را اشغال کرد. علاوه بر لینی و بیتمن، در فصل سوم «جولیا گارنر» برنده امی، «جنت مک‌تیر»، «تام پلفری»، «سوفیا هابلیتز»، «اسکایلر گیرتنر»، «چارلی تاهان» و «جسیکا فرانسیس دوکس» به ایفای نقش پرداختند.

سریال «جنگ ستارگان: کتاب بوبا فت» با آغاز پخش فصل اول از دیزنی+ در رده هفتم ایستاد و سریال انیمیشن «دوتا: خون اژدها» با پخش فصل دوم از نتفلیکس در تاریخ ۱۸ ژانویه هشتم شد. این فصل از «دوتا» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۵ درصد دریافت کرده است.

سریال «آشنایی با پدر» نهمین سریال پربیننده یک ماه گذشته بود. این مجموعه اسپین‌آفی برای «آشنایی با مادر» شبکه سی‌بی‌اس است. «هیلاری داف»، «فراسیا رایسا»، «کریس لوول»، «برندن مایکل هال»، «تام اینسلی»، «تاین ترن»، «سراج شرما» و «کیم کاترال» ستاره «جنسیت و شهر» از جمله بازیگران این سریالند.

 

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما در یک ماه گذشته (دی ماه ۱۴۰۰):

  ۱. حمله به تایتان (Attack on Titan 2013) ۲. سرخوشی (Euphoria 2019) ۳. اهریمن‌کش (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019) ۴.پس از زندگی (After Life 2019) ۵. پیس‌میکر (Peacemaker 2022) ۶. اوزارک (Ozark 2017) ۷. جنگ ستارگان: کتاب بوبا فت (Star Wars: The Book of Boba Fett 2021) ۸. دوتا: خون اژدها (Dota: Dragon’s Blood 2021) ۹. آشنایی با پدر (How I Met Your Father 2022) ۱۰. ما همینیم (This Is Us 2016)  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید