news-background
news-background

از کشف استعداد تا کشف حجاب؛ اولین تصاویر از مهناز افشار بدون پوشش‌های سر عجیب

«مهناز افشار» سرانجام پوشش‌های سر عجیب و غریبش خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را کنار گذاشت و تصاویری از خود بدون حجاب منتشر کرد. افشار در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «و من زنی در آستانه میانسالی. پر از پرسش‌های بی‌پاسخ، پر از شک و تردید، پر از خشم و گذشت، پر از حسرت و امید و هزاران کار اشتباه و درست و پر از مهر و دوستی و با انگیزه و...»

افشار به دلیل انتقاد از قانون حجاب اجباری در ایران متهم به تشویق مردم به فساد و فحشا است. او در سال ۱۳۹۸ داوری در مسابقه «ایران استعداد دارد» (Persia’s Got Talent) را پذیرفت و در کنار «ابی» کشف استعداد کرد. انتقاد از کودک‌همسری او نیز سبب متهم شدن این بازیگر ۴۴ ساله به نشر اکاذیب شده بود. این بازیگر برنده «سیمرغ بلورین» از جشنواره فجر، در سال ۱۳۹۳ با فرزند معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت محمود احمدی نژاد ازدواج کرد و از سال ۱۳۹۸ از ایران خارج شد.

افشار بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود که توییتر را ترک می‌کند: «برای انسان ماندن باید زمین بازی آدم‌های اشتباه و کسانی که می‌خواهند تو را شبیه به خودشان بی‌رحم کنند ترک کرد. توییتر دیگر زمین تمیزی برای من نبود.»

افشار در سال‌های حضورش در خارج از کشور در ویدیوی تبلیغاتی یک برند پوشک بچه آلمانی و در فستیوال فیلم نور در کنار «نازنین بنیادی»، «شهره آغداشلو» و «طلا گلزار» مدل ایرانی دیده شد. او پاییز سال گذشته در واکنش به حذف تصویرش از پوسترهای «ناگهان درخت» نوشته بود: «‏ممنوعیت برای هیچ و یک‌مشت دروغ! برای چند سال یک سری لباس بریدید، دوختید و تن مهناز افشار کردید. اما خیاطان خوبی نیستید. لباس‌های دروغ شما به تن من زار می‌زد. و به تنم نماند. حتی مخالفین باورهای من هم ته قلبشان می‌دانند حقیقت و دروغ چیست. «بی عدالتی تاوان دارد!»»

این اقدام افشار در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های گوناگونی مواجه شد. یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «مهناز افشار، با اختراع انواع حجاب کارش رو شروع کرد و نهایتاً به‌کشف حجاب رسید.» کاربری دیگر می‌گوید: «مهناز افشار با یک حرکت انقلابی، روح رضاشاه را شاد کرد!» یک کاربر دیگر اضافه می‌کند:‌ «دوستان آستانه میانسالی از چه سنی هست؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۲۰

زمانی که گلشیفته فراهانی هم از ایران رفت این قبیل حرف و حدیث ها در موردش کم نبود. اما او رفت و با پیشرفتش خاری به چشم حسودان شد. شما هم سعی کنید چنین باشید و تحت تاثیر جو مسموم بخیلان قرار نگیرید.

نمایش اسپویل
۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۱۸

من کاری به شخصیت افراد ندارم ، ولی انتقاد از سایت بابت پوشش خبری از این دست به عقیده من اصلا درست نیست ، نام سایت و موضوع سایت، سینمایی و هر انچه به ان وابسته است ، می باشد . لطفا شخصی و فردی به وقایع ننگریم و کمی کلی به همه ابعاد نگاهی داشته باشیم . تشکر

نمایش اسپویل
۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۴۳

آخه این الآن چه اخباری هستش؟ این دوزاری چه استعدادی حساب میشه؟ یه مقدار پرستیژ داشته باشید جانم.

نمایش اسپویل
۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۳۵

بد دنبال کلیک گرفتن افتادینا

نمایش اسپویل
۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۴۲

درود بر شما که با آرشیو کم نظیر و رویکردتون به قرار دادن عالی ترین کیفیت فیلم ها رویِ همه سایت های بی در و پیکر آپلود فیلم (که مثل قارچ از گوشه و کنار در اومدن) رو کم کردید. از آپدیت جدید قالب سایت که دیگه نگم 3> و اما افسوس که با انتشار همچین خبر هایی خودتون رو در حد یه مجله زرد و گاسیپ پایین میارید. بقیه کاربرها رو نمیدونم اما خوندن همچین تیترهایی که تا حالا چندین موردش رو دیدم توی کانال اصلا با تصویری که 30nama از خودش توی ذهنم ساخته جور در نمیاد. در هر حال سپاس

نمایش اسپویل
۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۴۸

کاملا درست میگید منم همین نظرو دارم

نمایش اسپویل