news-background
news-background

بازگشت استاپ-موشن Wallace & Gromit پس از ۱۵ سال

«والاس و گرومیت» (Wallace & Gromit) برای اولین بار در ۱۵ سال گذشته به تلویزیون بازمی‌گردند. نتفلیکس و بی‌بی‌سی اعلام کردند که این فیلم در حال حاضر بدون عنوان را در سال ۲۰۲۴ پخش می‌کنند. این اولین پروژه «والاس و گرومیت» با همکاری «نیک پارک» خالق مجموعه از سال ۲۰۰۸ است و ششمین فیلم بلند این چندگانه در ۳۵ اخیر خواهد بود.

این فیلم در بریتانیا از بی‌بی‌سی و در سایر نقاط دنیا از نتفلیکس پخش خواهد شد. فیلم جدید بر ترس‌های مدرن ناشی از اتوماسیون و نگرانی گرومیت از استقلال بیش از حد والاس در اختراعاتش تمرکز می‌کند. وقتی والاس یک «نوم هوشمند» اختراع می‌کند که ذهنی در حال تکامل دارد، گرومیت باید با نیروهای شیطانی مبارزه کند تا والاس به روزی نیفتد که دیگر نتواند اختراع کند.

از فیلم‌های «والاس و گرومیت» اسپین‌آف‌هایی چون «شان گوسفند» (Shaun the Sheep) در استودیوی آردمن انیمیشن خلق شد که آخرین قسمت آن تحت عنوان «پرواز پیش از کریسمس» (The Flight Before Christmas) به‌تازگی از بی‌بی‌سی وان روی ایر رفت.

پارک با همکاری «مرلین کراسینگهام» قسمت جدید «والاس و گرومیت» را کارگردانی می‌کند و فیلمنامه آن را با «مارک برتون»‌ می‌نویسند که «ماداگاسکار» (Madagascar) را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید