news-background
news-background

رکوردشکنی فصل اول Yellowjackets در شوتایم و Eternals در دیزنی+

فصل اول «یلوجکتس» (Yellowjackets) به پربیننده‌ترین سریال جدید شبکه شوتایم در شش سال گذشته تبدیل شده است. شوتایم فاش کرده است که قسمت پایانی این مجموعه که یکشنبه این هفته روی ایر رفت، ۱.۳ میلیون بیننده را در تمامی پلتفرم‌ها ثبت کرده است.

بنابر اعلام این شبکه، «یلوجکتس» به صورت میانگین دارای ۵ میلیون بیننده هفتگی بوده که در شش سال گذشته بی‌سابقه است. پیش‌تر گزارش شده بود که «یلوجکتس» پس از «دکستر: خون تازه» (Dexter: New Blood) دومین سریال پربیننده تاریخ شوتایم لقب گرفته است. قسمت پایانی «خون تازه» ۳ میلیون بیننده داشت.

«یلوجکتس» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده و نامزد جایزه بهترین درام تلویزیونی و بهترین سریال جدید از «اتحادیه نویسندگان» (WGA) شده است. شوتایم سفارش ساخت فصل دوم این مجموعه را صادر کرده است.

این درام ترسناک داستان‌هایی در دو بازه زمانی روایت می‌کند. یکی پس از سانحه یک سقوط هواپیما، وقتی اعضای یک تیم فوتبال دختران باید برای بقا تلاش کنند؛ و دیگری در سنین بزرگسالی آن‌ها، وقتی که با آسیب روحی ناشی از آن سانحه دست به گریبانند. «کریستینا ریچی»، «جولیت لوییس»، «تانی سایپرس»، «الا پرنل»، «سامانتا هانراتی»، «سوفی تاچر»، «جزمین ساووی براون»، «سوفی نیلیس»، «استیون کروگر» و «وارن کول» از جمله بازیگران این سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «اشلی لایل»، «بارت نیکرسون» و «جاناتان لیسکو» بوده‌اند.

فیلم ابرقهرمانی «جاودانگان» (Eternals) مارول که به‌تازگی از دیزنی+ پخش شده نیز، براساس گزارش «سامبا تی‌وی» به پربیننده‌ترین فیلم این پلتفرم استریم تبدیل شده است. این فیلم به کارگردانی «کلوئی ژائو» در پنج روز اول ۲ میلیون بیننده داشته و رکورد فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) با ۱.۸ میلیون بیننده را شکسته است. فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول و دیزنی نیز که همزمان با اکران در سالن‌های سینما پخش شده بود ۱.۱ میلیون داشت. این در حالی است که فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) «جیمز گان» در اچ‌بی‌او مکس ۲.۸ میلیون و «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder's Justice League) ۱.۸ میلیون بیننده داشته‌اند.

«جاودانگان» اولین عنوان «دنیای سینمایی مارول» بود که برچسب «راتن» یا «فاسد» از «راتن تومیتوز» دریافت کرد. این فیلم گروه جدیدی از ابرقهرمانان را معرفی می‌کند، بیگانگانی باستانی که هزاران سال مخفیانه روی زمین ساکن بوده‌اند. به دنبال وقایع «انتقام‌جویان: آخر بازی»، حادثه‌ای غیرمنتظره آنان را وادار می‌کند از مخفی‌گاه بیرون آمده تا در مقابل «منحرفین/دیوینت‌ها» باستانی‌ترین دشمن بشر متحد شوند.

در «جاودانگان» مارول «جما چان» در نقش «سرسی»، «کمیل نانجیانی» در نقش «کینگو»،‌ «لورن ریدلاف» در نقش «ماکاری»، «برایان تایری هنری» در نقش «فاستوس»، «سلما هایک» در نقش «ایجک»، «لیا مک‌هیو» در نقش «اسپرایت»، «دان لی» در نقش «گیلگامش»، «بری کیوگان» در نقش «درویگ»، و «انجلینا جولی»‌ در نقش «تینا»، «ریچارد مدن» در نقش «ایکاریس» و «کیت هرینگتن» در نقش «دین ویتمن» را بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید