news-background
news-background

اولین تیزر سریال کمدی Our Flag Means Death با بازی تایکا وایتیتی

شبکه اچ‌بی‌او مکس از اولین تیزر رسمی سریال کمدی تاریخی «پرچم ما یعنی مرگ» (Our Flag Means Death) با بازی و تهیه‌کنندگی «تایکا وایتیتی» رونمایی کرد.

داستان سریال بر اساس ماجراجویی‌های واقعی «استید بونت» یکی از دزدان دریایی قرن هجدهم روایت شده است. بونت یک زمین‌دار ثروتمند بود که بعدها به یک دزد دریایی تبدیل شد. او یک کشتی بادبانی خریداری کرد، نامش را «انتقام» گذاشت و با خدمه‌ای که استخدام کرد آب‌های ساحل شرقی آمریکا را درنوردید، کشتی‌های دیگر را به تصرف درآورد و به آتش کشید.

«دیوید جنکینز» نویسنده سریال و وایتیتی کارگردان قسمت اول و بازیگر نقش «ریش‌سیاه» بوده است. دیگر بازیگران سریال «ریس داربی» در نقش بونت، «کریستین نرن» بازیگر نقش «هودور» در «بازی تاج‌وتخت»، «نیتان فواد»، «سمسون کایو»، «روی کینیر»، «کان اونیل»، «ویکو اورتیز»، «دیوید فین»، «جول فرای»، و «متیو مار» بوده‌اند.

داربی می‌گوید: «من در واقعاً اصلاً در کنار وایتیتی جلوی دوربین نرفتم. بنابراین وقتی در نقش «ریش‌سیاه» ظاهر شد، ناگهان غوغا به پا شد، چون هیچ‌کس به او نمی‌گفت که باید چه کند.» جنکینز اضافه می‌کند: «این دو بازیگر از جهاتی مانند یک زوج پیرند. اگر صحنه‌ای جواب ندهد، تایکا می‌تواند از ریس گلایه کند و برعکس، به شکلی که تنها دو دوست می‌توانند.»

«پرچم ما یعنی مرگ» در ماه مارس از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید