news-background
news-background

بازگشت تیم آلن به دیزنی با سریال The Santa Clause

«تیم آلن» در مینی‌سریال «بابا نوئل» (The Santa Clause) نقش «اسکات کالوین» را تکرار خواهد کرد. آلن در این مجموعه تلویزیونی با «جک بردیت» خالق سیت‌کام پربیننده «آخرین مرد» (Last Man Standing) همکاری خواهد کرد. آلن به همراه «کوین هنچ» و بردیت از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

در این سریال که در استودیوی قرن بیستم تولید خواهد شد، «اسکات کالوین» با بازی آلن در آستانه سالگرد تولد شصت و پنج سالگی خود است و متوجه شده که نمی‌تواند برای همیشه بابا نوئل باشد. اسکات با انبوهی از الف‌ها، فرزندان و خانواده‌ای که باید راضی نگه دارد، به دنبال جانشینی برای خود است. تولید این سریال از ماه مارس آینده در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد.

آلن برای بازی در این نقش جایزه «انتخاب مردم» را دریافت کرده است. او در سال ۲۰۰۲ (The Santa Clause 2) و ۲۰۰۶ (The Santa Clause 3) این نقش را تکرار کرد و با همکاری سازندگان این چندگانه در «جنگل ۲ جنگل» (Jungle 2 Jungle) دیزنی ظاهر شد. آلن علاوه بر «آخرین مرد» سابقه بازی در سیت‌کام «بهسازی منزل» (Home Improvement) شبکه ای‌بی‌سی و صداپیشگی در چندگانه «داستان اسباب بازی» (Toy Story) پیکسار را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید