news-background
news-background

دیزنی پلاس سریال Real Steel را می‌سازد؛ NBC سریال Quantum Leap را ریبوت می‌کند

دیزنی+ تولید سریالی بر اساس فیلم «پولاد ناب» (Real Steel) را تأیید کرد. در نسخه سینمایی که در سال ۲۰۱۱ اکران شد، «هیو جکمن»، «ایوانجلین لیلی» و «آنتونی مکی» نقش‌آفرینی کردند. «شان لوی» کارگردان آن فیلم تهیه‌کننده سریال با کمپانی «۲۱ لپس» خواهد بود.

فیلم علمی-تخیلی «پولاد ناب» که بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، داستانی در مورد یک پسر ده ساله با بازی «داکوتا گویو» روایت می‌کند که با همکاری پدرش رباتی را به مسابقات بوکس می‌فرستد. این فیلم بر اساس داستان کوتاهی نوشته «ریچارد متسون» ساخته شد. دیزنی+ در حال حاضر نویسنده سریال را جستجو می‌کند. «رابرت زمکیس»، «جکلین لوین»، «سوزان مونتفورد» و «دان مورفی» دیگر تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

لوی به‌تازگی فیلم «گای آزاد» (Free Guy) با بازی «رایان رینولدز» را برای دیزنی ساخته است.

شایعه بازگشت سریال «کوانتوم لیپ» (Quantum Leap) سرانجام گام بلندی به سمت تبدیل شدن به حقیقت برداشت و شبکه ان‌بی‌سی سفارش تولید یک اپیزود آزمایشی بر اساس این عنوان تلویزیونی علمی-تخیلی محبوب را صادر کرد. در آن سریال که در دهه ۱۹۹۰ روی ایر رفت، «اسکات باکولا» و «دین استاک‌ول» نقش‌آفرینی کردند.

داستان سریال جدید در زمان حال روی می‌دهد و نویسنده آن «استیون لیلین» و «برایان واینبرانت» خواهند بود. «مارتین گرو» خالق «نقطه کور» (Blindspot) نیز یکی از تهیه‌کنندگان پروژه به همراه این نویسندگان است. باکولا به عنوان بازیگر یا تهیه‌کننده در تولید این سریال مشارکت نخواهد کرد. استاک‌ول نوامبر گذشته در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

سریال «کوانتوم لیپ» در قالب ۹۷ قسمت ساخته شد و از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ روی ایر رفت. باکولا نقش فیزیک‌دانی به نام «سم بکت» را بازی کرد که می‌توانست در زمان سفر کند. استاک‌ول نیز در نقش «ادمیرال ال کالاویچی» به صورت هولوگرام ظاهر شد و راهنمای بکت در ماجراجویی‌های هفتگی‌اش بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید