news-background
news-background

نامزدهای SAG 2022: واکنش بندیکت کامبربچ، اندرو گارفیلد، و جرد لتو به دریافت نامزدی

«بندیکت کامبربچ» امسال با «قدرت سگ» (The Power of the Dog) «جین کمپیون» نامزد بهترین بازیگر مرد از جوایز «اتحادیه بازیگران» (SAG Awards) است و به‌تازگی به اقتباس «وس اندرسون» از «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» (The Wonderful Story of Henry Sugar) «رولد دال» پیوسته. این بازیگر بریتانیایی در مصاحبه با «ددلاین» به کسب این نامزدی واکنش نشان داده و تأیید می‌کند که فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌های «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) مارول به پایان رسیده است.

کامبربچ می‌گوید فیلمبرداری «هنری شوگر» به زودی آغاز خواهد شد: «بزرگی [اندرسون] یک حقیقت است. او شگفت‌انگیز است. چه کارگردان پرباری برای مخاطب و بازیگر است – سبک، اثر، زیبایی‌شناسی، و نیز روح و جان او. تصور می‌کنم تجربه بسیار متفاوتی باشد نسبت به همکاری با جین [کمپیون]، اما بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.»

کامبربچ در این مصاحبه پی می‌برد که برای هفتمین بار نامزد دریافت جایزه «اتحادیه بازیگران» شده است: «هفتمین نامزدی من است؟ یاللعجب.» او اضافه می‌کند که از واکنش‌ها به فیلم و عملکردش در «قدرت سگ» راضی است: «من این حرفه را شروع کردم تا امرار معاش کنم، و بدون تردید، هنر پیشه کنم و باعث شود والدینم که هر دو بازیگرند به من افتخار کنند، و مانند آن‌ها، نزد همکارانم محترم شمرده شوم. بنابراین، این اتفاق بزرگی است.»

این بازیگر ۴۵ ساله در مورد «قدرت سگ» اضافه می‌کند: «یک داستان بسیار بسیار عظیم، با مقیاسی بسیار بسیار کوچک است، [با] یک فیلمبرداری فوق‌العاده که نمایش بازیگران را ضبط کرده و یک منظره شگفت‌انگیز. یک سایکودرام در مورد خانواده، عشق و هویت است – مضامین بسیار مهمی دارد. و با این حال، قدرت یک فیلم تریلر را نیز دارد. بنابراین فکر می‌کنم به عنوان یک تجربه قابل‌دیدن کاملاً رضایت‌بخش است.»

کامبربچ در بخش بهترین بازیگر مرد با «خاویر باردم» برای «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos)، «اندرو گارفیلد» برای موزیکال «تیک تیک بوم» (tick, tick…BOOM)، «ویل اسمیت» برای «شاه ریچارد» (King Richard) و «دنزل واشینگتن» برای «تراژدی مکبث» (The Tragedy of Macbeth) رقابت خواهد کرد.

گارفیلد در مصاحبه با «ورایتی» به این نامزدی واکنش نشان داده و می‌گوید: «در میان جمع [همکاران] خودت از شما ستایش و تمجید شده است... مثل یک حلقه کامل است؛ مورد توجه قرار گرفتن از سوی این جمع فوق‌العاده است.»

«جرد لتو» که با فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) «ریدلی اسکات» در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل نامزد دریافت جایزه است به «ددلاین» می‌گوید: «به پذیرش نقش‌های متفاوت علاقه‌مندم و تمایل دارم در جایگاهی قرار بگیرم که خطر شکست بیخ گوشم باشد. جایگاه هیجان‌انگیزی است و امیدوارم بتوانم به خودم یادآوری کنم که تا جای ممکن شجاع و جسور باشم.» لتو می‌افزاید: «فکر کردم که بدون تردید یا بدترین اثرم خواهد شد، یا به شکل بالقوه، برای من به عنوان هنرمند، یکی از بهترین آثارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۰۶

کریستن استوارت نامزد نشد ?

نمایش اسپویل