news-background
news-background

فیلم بعدی وس اندرسون اقتباسی از Wonderful Story of Henry Sugar رولد دال با بازی بندیکت کامبربچ خواهد بود

فیلم بعدی «وس اندرسون» اقتباسی از آثار «رولد دال» با بازی «بندیکت کامبربچ» برای نت‌فلیکس خواهد بود. «دیلی میل» گزارش داده است که اندرسون به دنبال تولید انیمیشن «آقای فاکس شگفت‌انگیز» (Fantastic Mr. Fox) از «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» (The Wonderful Story of Henry Sugar) دال با کامبربچ برای نت‌‌فلیکس اقتباس می‌کند. این نشریه می‌نویسد تولید این پروژه به زودی در لندن آغاز خواهد شد.

«داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و شش نفر دیگر» (The Wonderful Story of Henry Sugar and Six More) مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه نوشته دال در سال ۱۹۷۷ است که مخاطبین بزرگسال‌تر را هدف قرار داده است. دال در سال ۱۹۵۲ با انتشار مقاله‌ای نوشت که این داستان‌ها را با الهام از «کودا باکس» شعبده‌باز پاکستانی الهام گرفته است.

«دیلی میل» می‌نویسد فیلم اندرسون داستانی در مورد «هنری شوگر» روایت می‌کند، مردی ثروتمند با میل شدیدی به قمار. یک روز، هنری گزارشی پزشکی را کشف می‌کند که از بیماری هندی می‌گوید که به‌رغم بسته بودن چشمانش می‌توانست ببیند. این مرد از این استعداد عجیبش برای فریب دادن بینندگان سیرک استفاده می‌کند.

اندرسون به‌تازگی فیلم «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) را پخش کرد که متشکل از هفت داستان کوتاه بود. این کارگردان بی‌توجه به پاندمی در حال پیش بردن پروژه‌های سینمایی خود است. تابستان گذشته گزارش شد که اندرسون در فصل پاییز «شهر ستاره» (Asteroid City) با بازی «تام هنکس»، «اسکارلت جوهانسن»، و «مارگو رابی» را تولید خواهد کرد.

نت‌فلیکس چندی پیش امتیاز اقتباس از آثار «رولد دال» را خریداری کرد. این هفته گزارش شد که این قرارداد از حالا نت‌فلیکس را به سود ۳۶.۷ میلیون دلاری رسانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید