news-background
news-background

دایان کروگر: تارانتینو من را برای Inglourious Basterds نمی‌خواست

کروگر فاش می‌کند که تنها دلیل انتخاب شدنش این بوده که هیچ گزینه دیگری در دسترس نبوده است.

«دایان کروگر» فاش کرد که انتخاب اول «کوئنتین تارانتینو» برای فیلم «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglourious Basterds) نبوده است. کروگر در مصاحبه با پادکست «جاش اسمیت» از نحوه انتخاب شدنش برای این فیلم تاریخی در سال ۲۰۰۹ می‌گوید.

این بازیگر ۴۵ ساله می‌گوید:‌ «[تارانتینو] نمی‌خواست از من تست بازیگری بگیرد چون یکی از فیلم‌های قبلی من را دیده و نپسندیده بود. بنابراین از ابتدا به من باور نداشت.» کروگر اضافه می‌کند که تنها علت انتخاب شدند این بوده که «هیچ‌کس برای تست بازیگری باقی نمانده بود.»

با این حال، کروگر در این پادکست می‌گوید باید با هزینه شخصی به آلمان سفر می‌کرده چرا که کارگردان برنده اسکار «حاضر نبود من را در ایالات متحده ببیند. بنابراین، باید از تمام این موانعی می‌گذشتم که غرور من را زیر پا می‌گذاشت، اما فکر کردم: «می‌دانی، گور پدرش.»» او در ادامه توضیح می‌دهد که مصمم بوده به تارانتینو ثابت کند در اشتباه است و «روایت را تغییر» دهد.

کروگر در نقش «بریجت فون همرسماک» را در فیلم بازی کرد و برنده جایزه «اتحادیه بازیگران» (SAG) شد. این بازیگر آلمانی-آمریکایی پیشتر همکاری با تارانتینو را «لذت ناب» خوانده بود وقتی که گزارش شد او از بازی در بعضی از صحنه‌های «حرامزاده‌های بی‌شرف» ناراضی بوده است.

کروگر در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود: «[تارانتینو] با من با احترام کامل برخورد کرد و هرگز از قدرتش سوءاستفاده نکرد و یا زور نگفت تا کاری که تمایل ندارم انجام دهم.»

تارانتینو در مصاحبه با پادکست «مومنت» فاش کرده بود که از «کریستف والتس» در نقش «هانس لاندا» به قدری رضایت داشته که تصمیم گرفته نحوه آماده‌سازی او در مرحله پیش-تولید را تغییر دهد. او به والس توصیه می‌کند: «به همان سیاق، به استثنای دهقان فرانسوی، نمی‌خواهم پیش از فیلمبرداری با بازیگران دیگر جلسه تمرین داشته باشی. نمی‌خواهم دایان کروگر یا برد پیت پیش از ضبط مهارت‌های هفت‌تیرکشی تو را ببینند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید