news-background
news-background

کارگردان Spider-Man: No Way Home تهیه‌کننده فیلم Final Destination 6 شد

به دنبال فروش ۱.۵ میلیارد دلاری «مرد-عنکوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول، «جان واتس» کارگردان فیلم به عنوان تهیه‌کننده به فیلم «مقصد نهایی ۶» (Final Destination 6) پیوست. «لوری اوانز تیلور» و «گای بوسیک» نویسندگان فیلم بر اساس طرح واتس خواهند بود. قسمت ششم «مقصد نهایی» برای شبکه اچ‌بی‌او مکس ساخته خواهد شد.

«کریگ پری» و «شیلا هاناهان تیلور» تهیه‌کنندگان پنج قسمت قبلی نیز در تولید این پروژه مشارکت خواهند کرد. چندگانه «مقصد نهایی» تا امروز نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته و سومین مجموعه فیلم پرفروش تاریخ استودیوی نیو لاین پس از «احضار» (Conjuring) و «آن» (It) با بیش از ۲ و ۱ میلیارد دلار است.

سه فیلم «مرد-عنکبوتی» واتس برای سونی ۳.۵ میلیارد دلار در بازارهای جهانی فروخته‌اند. «راهی به خانه نیست» به‌تازگی به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ استودیوی سونی تبدیل شده و در بازارهای داخلی با فروش ۶۶۸ میلیون دلاری از فیلمی چون «تایتانیک» (Titanic) عبور کرده است. این فیلم دومین افتتاحیه پرفروش آمریکای شمالی را ثبت کرد و پس از تنها یک هفته به فروش ۱ میلیارد دلاری رسید.

فیلم بعدی بوسیک «جیغ» (Scream) استودیوهای پارامونت و اسپای‌گلس است که انتظار می‌رود آخر هفته آینده ۲۰ میلیون دلار فروش کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید