news-background
news-background

سریال Dexter: New Blood پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی تاریخ شبکه شوتایم شد

سریال «دکستر: خون تازه» (Dexter: New Blood) که در قالب ۱۰ اپیزود پخش شد، به صورت میانگین بیش از ۸ میلیون بیننده هفتگی در تمامی پلتفرم‌های شوتایم داشت، و به پربیننده ترین سریال تاریخ این شبکه کابلی تبدیل شد.

قسمت پایانی سریال که یکشنبه شب پخش شد به تنهایی ۳ میلیون بیننده داشته و پربیننده‌ترین قسمت پایانی تاریخ شبکه در هشت سال گذشته و پس از پخش «میهن» (Homeland) تبدیل شده است. قسمت پایانی این سریال به نویسندگی «کلاید فیلیپس» در شبکه استریم شوتایم نیز با ۲ میلیون بیننده رکوردشکنی کرده است.

فیلیپس این هفته در مورد اینکه آیا فصل دیگری ساخته خواهد شد یا نه به «کلایدر» گفته بود: «منظورم این است که این فصل سریال برای آن‌ها بسیار موفقیت‌آمیز بوده. آمار بینندگان سریال در ماه ژانویه بسیار بالا خواهد بود و افرادی که قسمت‌های قبلی را با دستگاه‌های دی‌وی‌آر ضبط کرده‌اند همه را با هم می‌بینند. اواخر این ماه آمار به‌کلی تازه‌ای منتشر خواهد شد. و به نظر من آن آمار تعیین می‌کند که تصمیم شوتایم چیست. اگر بخواهند ادامه‌اش دهند، چیزهای زیادی در ذهن دارم، و برای ساختنش از هر کاری دست می‌کشم.»

سرنوشت دکستر با بازی «مایکل سی. هال» در قسمت پایانی سریال برخلاف سریال اصلی که در سال ۲۰۱۳ روی ایر رفت، به روشنی به تصویر کشیده شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ دی ۱۴۰۰ ۰۱:۰۱

سریال تا قسمت ۹ عالی بود همه چی روال ولی خب قسمت پایانی اصلا خوب نبود اینکه بخاطر پایان بد بیای فصل جدید بدی بازم نتونی یه پایان خوب بنویسی تهشه

نمایش اسپویل
۲۱ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۳۱

چه فایده وقتی گند زد پایان اش

نمایش اسپویل