news-background
news-background

کارگردان فیلم‌های X-Men: کوین فایگی بهترین تهیه‌کننده تاریخ سینماست؛ نمی‌توانم بازیگر دیگری به جز هیو جکمن را در نقش Wolverine تصور کنم

«دنیای سینمایی مارول» یکی از پرخرج‌ترین چندگانه‌های صنعت سرگرمی امروز است. آخرین محصول مرتبط با این چندگانه «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول است که به‌تازگی از فروش ۱.۳۷ میلیارد دلاری در سراسر دنیا عبور کرده و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی سونی تبدیل شده است. «کوین فایگی» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم‌های مارول و معماران این دنیای سینمایی بوده که فیلمسازی مدرن را متحول کرده. «سایمون کینبرگ» کارگردان فیلم‌های «اکس-من» (X-Men) از باورمندان به این تهیه‌کننده است.

کینبرگ در آستانه اکران فیلم اکشن و جاسوسی «۳۵۵» (355) با بازی «جسیکا چستین»، در مصاحبه با «آی‌جی‌ان» از احتمال متصل شدن فیلم‌ها و شخصیت‌های «اکس-من» به «دنیای سینمایی مارول» گفته است. این کارگردان معترف است که نمی‌داند چه پیش خواهد آمد اما می‌گوید به مدیر استودیوی مارول ایمان دارد.

کینبرگ می‌گوید:‌ «پاسخ صادقانه این است که نمی‌دانم. پاسخ دیگر این است که «کوین فایگی» می‌داند با «دنیای سینمایی مارول» چه می‌کند. می‌توانم بگویم که او بهترین تهیه‌کننده تاریخ سینماست. حقیقتاً. یعنی، از لحاظ کیفیت و موفقیت‌های تجاری به سابقه او نگاه کنید، می‌بینید که پاسخ دوم حقیقت دارد. بنابراین نمی‌دانم.»

این کارگردان اضافه می‌کند که اگرچه برای او دشوار است بازیگران جدیدی در نقش شخصیت‌های «اکس-من» تصور کند، اما برای دیدن برداشت مارول از آن دنیا هیجان‌زده است: «عاشق آن بازیگرانم. به عنوان انسان و شخصیت دوست‌شان دارم. بنابراین بدیهی است که بخشی از وجودم نوستالژیک باشد و برای دیدن‌شان هیجان‌زده. و قطعاً نمی‌توانم بازیگر دیگری در نقش «وولورین» تصور کنم، اما نمی‌توانستم بازیگر دیگری در نقش «جیمز باند» را هم تصور کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید