news-background
news-background

رونی مارا در فیلمی به کارگردانی لوکا گوادانینو نقش آدری هپبورن را بازی می‌کند

اپل امتیاز پخش فیلم بیوگرافیکال «آدری هپبورن» به کارگردانی «لوکا گوادانینو» و بازی «رونی مارا» را خریداری کرد. مارا یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم به نویسندگی «مایکل میتنیک» است. این سومین فیلم مارا در مقام تهیه‌کننده خواهد بود.

مارا برای فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» (The Girl With the Dragon Tattoo) در سال ۲۰۱۲ و «کارول» (Carol) در سال ۲۰۱۶ نامزد اسکار شد. گوادانینو نیز در سال ۲۰۱۸ با فیلم «من را به نام خودت صدا بزن» (Call Me By Your Name) نامزد اسکار بهترین فیلم شد. آن فیلم برای «جیمز آیووری» اسکار بهترین فیلمنامه اقتباس‌شده و برای «تیموتی شالامی» نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را به ارمغان آورد.

هپبورن افسانه‌ای در هلند و در دوران جنگ جهانی دوم کودکی خود را سپری کرد وقتی که آلمان‌ها این کشور را اشغال کرده بودند. او از نام «ادا فن هیمسترا» استفاده کرد تا خطر کمتری متوجه‌اش باشد. اولین فیلم بلند هپبورن «کودک مونت کارلو» (Monte Carlo Baby) در سال ۱۹۵۲ و اولین نقش اول او «تعطیلات رومی» (Roman Holiday) در سال ۱۹۵۳ بود که برای او جوایز اسکار و گلدن گلوب را به همراه داشت. «بانوی زیبای من» (My Fair Lady)، «سابرینا» (Sabrina) و «صبحانه در تیفانی» (The Breakfast at Tiffany) از جمله دیگر فیلم‌های به‌یادماندنی هپبورن بودند.

اپل به‌تازگی امتیاز پخش فیلم جدیدی با بازی «برد پیت» و کارگردانی «جوزف کرازینسکی» (Top Gun: Maverick) را خریداری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۰۷

تو سریال Dark ، مایا شون (Maja Schöne) که نقش هانا رو بازی می کرد کمی شبیه آدری هپبورن بود. عکساشو میذارم ولی تو سریال بیشتر شبیه بود. https://www.imdb.com/name/nm1063597/mediaviewer/rm1331799809/ https://www.imdb.com/name/nm1063597/mediaviewer/rm2757863169/

نمایش اسپویل
۱۷ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۴۹

محض رضای خدا هیچ شباهتی به هم ندارن

نمایش اسپویل