news-background
news-background

ابیگیل برسلین بازیگر Little Miss Sunshine ترول ماسک‌ستیز اینستاگرام را سر جای خود نشاند

«ابیگیل برسلین» ستاره فیلم «میس سان‌شاین کوچک» (Little Miss Sunshine) تصویری از خود در لاس وگاس به اشتراک گذاشته و سرخوشی خود را توصیف کرده است: «وگاس، عزیزم.» از بین برسلین و همراهانش تنها بازیگر «ملکه‌های جیغ» (Scream Queens) ماسک به صورت زده است.

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این تصویر خود را به دام برسلین می‌اندازد و می‌نویسد: «این بدبخت رقت‌انگیزی که ماسک زده کیست؟» برسلین پدرش «مایکل برسلین» را فوریه گذشته به دلیل ابتلایش به ویروس کووید-۱۹ از دست داده است. او در پاسخ به این ترول می‌نویسد: «آن بدبخت رقت‌انگیز من هستم، کسی که پدرش را به دلیل ماسک نزد عده‌ای و مبتلا کردنش به کووید از دست داده. حالا لطف بفرما و گورت را گم کن.» بسیاری از کاربران دیگر اینستاگرام از برسلین حمایت کردند. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «بسیار توهین‌آمیز و بی‌رحمانه بود! خدا نکند که اتفاقی برای شما و عزیزانتان پیش آید!»

ترول یاد شده به نظر سابقه ترول‌گری در اینستاگرام دارد چرا که در صفحه خود توضیح داده است که حساب موجود جدید است: «بیایید ببینیم این یکی تا چه مدت دوام پیدا می‌کند.»

«مایکل برسلین» ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ در سن ۷۸ سالگی درگذشت. ابیگیل در آن نوشت که پدرش در حین پاندمی دستورالعمل‌ها را به دقت رعایت می‌کرده و به ندرت از خانه بیرون آمده است.

برسلین در شب کریسمس گذشته نوشته بود: «خیلی سخت است که نمی‌توانم با پدرم تماس بگیرم و کریسمس را به او تبریک بگویم یا توکن خرید برای او ارسال کنم. بعضی از روزها سخت‌تر از دیگری است... اندوه هیولای کوچک حقه‌بازی است. آروز می‌کنم دلتنگی تاریخ انقضاء داشت.»

برسلین اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم [اگر زنده بود] مثلاً می‌گفت: «چرا گریه می‌کنی بچه جان؟ حال من خوب است. نگران من نباش! دوستت دارم، خوشگل من.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۵۹

یه کلیپ هست از یه پزشک که یه پیپ میکشه بعد ماسک معمولی میزنه از پشت ماسک نفسش رو میده بیرون. دود از همه طرف ماسک خیلی راحت میاد. البته بدیهیه ولی در مواجه با افراد هیپنوتیزم شده که کلا فکر نمیکنن باید اینطوری مطلیو فهموند. ماسک n95 واقعا کار میکنه ولی ماسکای معمولی و پارچه ای و جراحی کار نمیکنه. اشاره به این موضوع اصلا نشانه ترول بودن نیست. بن شدن اون کاربر هم از اینستاگرام اگر سرتون توی برف نباشه میدونید که نشون میده طرف فکر میکنه و حقایق رو میگه و نشانه افتخاره نه شرم. البته میدونم اینو شما ننوشتی و ترجمه از یه سایت خارجی کردی.

نمایش اسپویل