news-background
news-background

تریلر فیلم Blacklight: لیام نیسون به دنبال سرنگونی رئیس اف‌بی‌آی

 

تریلر رسمی فیلم «بلک‌لایت» (Blacklight) با بازی «لیام نیسون» و کارگردانی «مارک ویلیامز» منتشر شد. نیسون همان‌گونه که وعده داده بود، پیش از بازنشستگی چند فیلم اکشن دیگر را به کارنامه‌اش اضافه خواهد کرد. در این فیلم او نقش «دلال» دولتی به نام «تراویس بلاک» را بازی می‌کند که با افشا شدن حقایقی خانواده خود را در معرض خطر می‌بیند و قصد دارد رئیس اف‌بی‌آی را سرنگون کند. اما آدم بدهای قصه که احتمالاً «ربوده‌شده» (Taken) را ندیده‌اند، از راه می‌رسند تا مأموریتشان را انجام دهند.

دیگر بازیگران فیلم «ایدن کویین»، «تیم درکسل»، «امی ریور-لمپمن» بازیگر «آکادمی آمبرلا» و «تیلور جان اسمیت» بازیگر «اشیای تیز» خواهند بود. «مارک ویلیامز» سابقه کارگردانی «سارق درستکار» (Honest Thief) با بازی نیسون را در سال ۲۰۲۰ دارد. ویلیامز تهیه‌کننده فیلم‌های دیگر نیسون از جمله «تیرانداز» (The Marksman) و «حساب‌دار» (The Accountant) با بازی «بن افلک» و «جی.کی. سیمونز» بوده است.

نیسون آخرین بار در «جاده یخ‌زده» (The Ice Road) و درام «ساخت ایتالیا» (Made in Italy) به همراه پسرش «مایکل ریچاردسون» دیده شده و به فیلم‌های «خاطره» (Memory) با بازی «گای پیرس» و «مونیکا بلوچی»، و «مارلو» (Marlowe) بر اساس «فیلیپ مارلو» کارآگاه خصوصی دنیای «ریموند چندلر» با بازی «دایان کروگر» و «آلن کامینگ» پیوسته است.

«بلک‌لایت» ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ دی ۱۴۰۰ ۰۳:۵۱

جدیدا چرا تریلرا کل فیلمو لو می‌دن؟! شایدم من اشتباه می‌کنم

نمایش اسپویل
۱۶ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۵۳

حالا برای تریلر این فیلم شاید مهم نباشه ولی کلا پلیری که برای پخش تریلر ها استفاده میکنید مشکل داره. حداقل های یک پلیر معمولی که بشه ویدئو رو عقب جلو برد نداره و فقط با یک کلیک موس میشه ویدئو رو نگه داشت یا پخش کرد. تم جدید سایت هم واقعا عالیه. مثل همیشه با اختلاف بهترین هستین

نمایش اسپویل