news-background
news-background

کریس اوانز در فیلم جدید نویسنده Skyfall نقش جین کلی را بازی می‌کند

«کریس اوانز» در فیلم بدون عنوانی نقش «جین کلی» بازیگر سال‌های دور هالیوود را بازی خواهد کرد. ایده این فیلم را اوانز مطرح کرده است. «جان لوگان» که سه نامزدی اسکار را در کارنامه دارد نویسنده فیلمنامه خواهد بود.

داستان فیلم در مورد پسری ۱۲ ساله است که در استودیوی ام‌جی‌ام سال ۱۹۵۲ مشغول به کار است و یک رابطه دوستانه خیالی با «جین کلی» آغاز می‌کند. استودیوی پخش‌کننده فیلم هنوز معرفی نشده است. اوانز علاوه بر بازیگری، به همراه «مارک کاسن» و «رایان جانسون» کارگردان «چاقوکشی» (Knives Out) یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

اوانز پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) با «کاپیتان آمریکا» وداع کرد هرچند لحظاتی در «گای آزاد» (Free Guy) در همین نقش دیده شد. «مرد خاکستری» (The Gray Man) به کارگردانی برادران روسو و بازی «آنا د آرماس» و «رایان گاسلینگ» و صداپیشگی در فیلم انیمیشن «لایت‌یر» (Lightyear) از جمله پروژه‌های بعدی اوانز خواهند بود.

لوگان فیلم‌های پرخرج بسیاری از جمله «اسکای‌فال» (Skyfall) و «اسپکتر» (Spectre) از چندگانه «جیمز باند» را در کارنامه دارد و برای «گلادیاتور» (Gladiator)، «هوانورد» (The Aviator) و «هوگو» (Hugo) نامزد اسکار شده است. فیلم «اسکای‌فال» نیز برای لوگان جایزه بفتای بهترین فیلم بریتانیایی را به ارمغان آورده است.

«جین کلی» که در سال ۱۹۹۶ در سن ۸۳ سالگی درگذشت، بیشتر با فیلم‌های موزیکال دهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ از جمله «آواز در باران» (Singin' in the Rain) و «یک آمریکایی در پاریس» (An American in Paris) شناخته می‌شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید