news-background
news-background

جنیفر لوپز زمانی ریکی جرویز را تهدید کرده بود در گلدن گلوب با او شوخی نکند: «می‌کشمت»

«ریکی جرویز» با شوخی‌های بی‌پرده‌اش با سلبریتی‌ها شهرت دارد. برداشت صریح او از دنیای هالیوود برای عده‌ای تنها جذابیت مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب است. برخی سلبریتی‌ها از این شوخی‌های جرویز استقبال می‌کنند اما برخی دیگر ممکن است از او دلخور شوند. «جنیفر لوپز» در دسته دوم این افراد قرار می‌گیرد. لوپز در مواجهه با این کمدین بریتانیایی تأکید کرده بود اگر با او شوخی کند پیامدهایی جدی تهدیدش خواهد کرد. لوپز امیدوار بود این تاکتیک جواب دهد.

جرویز سال گذشته در مصاحبه با «ایندیپندنت» گفته بود که تنها هدفش از این شوخی‌ها سرگرمی است: «هیچ انتقادی از کسی به خاطر سلبریتی یا معروف بودن ندارم.» با این حال او گاهی از رفتار بعضی از سلبریتی‌ها انتقاد کرده است: «فکر می‌کنم مردم خسته شده‌اند از اینکه برای‌شان نطق کنند.»

ستاره «اداره» (The Office) اضافه می‌کند که هدفش حمله به سلبریتی خاصی نیست: «این اشتباهی است که مردم مرتکب می‌شوند: فکر می‌کنند هر شوخی پنجره‌ای است به روح کمدین – چون من آن را نوشته و با نام خودم اجرایش کرده‌ام، پس نظرم نیز واقعاً همین است. اما واقعیت ندارد. در نیمه‌های راه شوخی را تغییر می‌دهم تا بهترش کنم.»

«هالیوود ریپورتر» در سال ۲۰۱۱ گزارش داده بود که لوپز با توجه به شناختی که از جرویز داشت، مجری گلدن گلوب را به گوشه‌ای کشانده تا به او بگوید حق ندارد شوخی کند. لوپز می‌گوید: «خیلی شجاع است، شجاعت زیادی می‌خواهد که آن بالا بروی و این حرف‌ها را بزنی و آن نوع طنز را اجرا کند. تردیدی ندارم که نیتش سرگرمی است. اما در آن فضا، با توجه به اینکه در آن فضا بودم مثل این بود که... [ابراز وحشت‌زدگی می‌کند.]»

لوپز ادامه می‌دهد: «بعد، وقتی در پشت صحنه مراسم بودم تا جایزه را اهدا کنم، به همراه الک [بالدوین] در آستانه قدم گذاشتن روی صحنه بودیم، و ریکی پیدایش شد. گفتم: «گوش کن! می‌کشمت، می‌فهمی، من نیویورکی هستم، همسرم اهل دعوا است، هر دوی ما هستیم، بعد از مراسم کتک می‌خوری...» و چند جا از الفاظ ناشایست استفاده کردم.»

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد جرویز در آن مراسم شوخی‌اش را می‌کند اما به قدری ملایم که لوپز ناراحت نمی‌شود. لوپز می‌گوید: «او را ترساندم.»

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۲ علی‌رغم تحریم شبکه ان‌بی‌سی به دلیل فساد اخلاقی و تبعیض نژادی اعضا ۹ ژانویه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۱۳

با معذرت از طرفداراش ولی واقعا هنرمند آنچنانی نیست! نه صدای خوبی داره، نه بازیگر بزرگیه! حتی از نظر رقص حرفه ای هم حرفی نداره! یه ترکیبی از تمام هنر های نصف و نیمه هست! و بدختی توی همه جا یه جور رفتار میکنه انگار هنرمند قرنه!

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۴۰۰ ۰۱:۴۵

حالا اگه به جای جنیفر لوپز یه مرد اینکارو کرده بود همه تحریمش می کردند.

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۴۶

ببین اصلا اومدم همینو بگم دقیقا lol

نمایش اسپویل