news-background
news-background

کارگردان Lost Daughter: الیویا کولمن در حین فیلمبرداری دوست نداشت با من حرف بزند؛ کولمن: نمی‌توانستم در چشم پل مسکال نگاه کنم

«مگی جیلنهال» می‌گوید کولمن در حین فیلمبرداری با او حرف نزده است.

«مگی جیلنهال» می‌گوید «الیویا کولمن» تمایلی نداشته در حین فیلمبرداری «دختر گمشده» (The Lost Daughter) با او حرف بزند. این درام روانشناسانه که از رمانی به همین نام نوشته «النا فرانته» اقتباس شده، اولین فیلم بلند جیلنهال در مقام کارگردان است و علاوه بر کولمن ستارگان دیگری چون «پل مسکال»، «جسی باکلی» و «داکوتا جانسون» در آن ایفای نقش کرده‌اند. کولمن در «دختر گمشده» نقش زنی را بازی می‌کند که در حین گذران تعطیلات توجه‌اش به زنی دیگر و دخترش معطوف شده و خاطرات گذشته از اولین روزهای مادری‌اش به سویش بازگشته است.

جیلنهال در مصاحبه جدیدی با «نیویورک تایمز» اعتراف می‌کند که در حین فیلمبرداری این پروژه با کولمن برخورد زیادی نداشته است: «الیویا واقعاً دوست نداشت زیاد در موردش حرف بزند. راستش نمی‌دانم علتش این است که اخیراً به عنوان یک بازیگر نفوذ پیدا کرده، یا مثل من به عنوان یک بازیگر فکر می‌کند، یعنی اینکه به‌ندرت کسی به ایده‌های من اهمیت می‌دهد.»

جیلنهال ادامه می‌دهد: «می‌گویند اهمیت می‌دهند، اما بازیگرانی که پر از ایده‌اند دیگران را می‌رنجانند. احمق نیستم، بنابراین اغلب آن‌ها را نزد خود نگه می‌دارم. به یاد می‌آورم که از الیویا پرسیدم آیا تمایل دارد تمرین کند، و او گفت که راستش نه، و من کاملاً درک می‌کنم.»

کولمن که در سال ۲۰۱۹ با «سوگلی» (The Favourite) برنده جایزه اسکار شد، در مصاحبه دیگری با «سان» به شوخی می‌گوید برای «دختر گمشده» صحنه‌ای خلق کرده تا بتواند «پل مسکال» را اغوا کند. مسکال ۲۵ ساله با سریال «آدم‌های عادی» (Normal People) بی‌بی‌سی به شهرت رسید.

کولمن ۴۷ ساله می‌گوید وقتی مسکال را برای اولین بار ملاقات کرده کمی «هیجان‌زده» شده و نتوانسته مستقیم در چشمان او نگاه کند: «پس از دیدن «آدم‌های عادی» یکی از هواداران او شدم و کمی هیجان‌زده بودم. وقتی اولین بار ملاقات کردیم نتوانستم در چشمانش نگاه کنم. بسیار مهربان و خوش‌برخورد و انسان خوبی است. زیبا آواز می‌خواند. خیلی دوست‌داشتنی است. نازنین‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین است. عاشق خانواده‌اش است و در کاری که می‌کند درخشان. بازی او زیباست.»

کولمن در پاسخ به این پرسش که آیا بازی در مقابل مسکال لذت برده یا نه می‌گوید: «همیشه لذت‌بخش است، اما آن صحنه حتی در فیلمنامه وجود نداشت. خودم انجامش دادم.» او در ادامه تأکید می‌کند که شوخی کرده است: «در فیلمنامه وجود داشت، وجود داشت.»

«دختر گمشده» به‌تازگی از نت‌فلیکس پخش شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید