news-background
news-background

رکوردشکنی سریال 1883 در پارامونت+؛ Dexter: New Blood به ۸.۲ میلیون بیننده رسید؛ فصل دوم The Witcher بیش از ۱۴۲ میلیون ساعت استریم شد

 

پخش قسمت اول از پیش‌درآمد «یلواستون» (Yellowstone) تحت عنوان «۱۸۸۳» (1883) شبکه استریم پارامونت+ و شبکه کابلی پارامونت با رکوردشکنی همراه بود. اپیزود اول این سریال در ۲۴ ساعت اول انتشار از پارامونت+ رکورد قسمت‌های اول تاریخ شبکه را شکسته است.

بنابر گزارش «نیلسن»، این قسمت رکورد رکورد ۴.۵ میلیون بیننده را در شبکه کابلی پارامونت به جا گذاشته که از سال ۲۰۱۵ وقتی «به‌سوی بدلند» (Into the Badlands) و به دنبال آن «مردگان متحرک» (The Walking Dead) از شبکه ای‌ام‌سی پخش می‌شد، در شبکه‌های کابلی بی‌سابقه بوده است.

سریال «۱۸۸۳» خانواده دالتون را در ماجراجویی دیگری در غرب آمریکا دنبال خواهد کرد. این مجموعه اساساً یک «پدرخوانده» دیگر در ایالت‌های غرب میانه توصیف شده و در آن بازیگرانی چون «سم الیوت» در نقش «شی برنان»، «تیم مک‌گرا» در نقش «جیمز داتن»، «فیث هیل» در نقش «مارگارت داتن»، «ایزابل می» در نقش «السا داتن»، «لامانیکا گرت» در نقش «توماس» و «آدی ریک» در نقش پسر خردسال خانواده بازی می‌کنند. پیش‌تر گزارش شده بود که «تام هنکس» و «بیلی باب تورنتن» در این سریال نقش کوتاهی بازی می‌کنند.

شبکه شوتایم گزارش داده است که قسمت هفتم از مینی‌سریال «دکستر: خون تازه» (Dexter: New Blood) ۲.۳۴ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌ها داشته و پربیننده‌ترین یکشنبه از ۵ نوامبر ۲۰۱۷ وقتی قسمت اول «بی‌شرم» (Shameless) پخش شد را به جا گذاشته است. بینندگان این سریال احیا‌شده از قسمت او تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد رشد داشته و میانگین ۷ میلیون بیننده هفتگی را ثبت کرده است. در حال حاضر مخاطبین «خون تازه» پس از یک ماه و نیم به ۸.۲ میلیون رسیده‌اند.

مینی‌سریال «دکستر: خون تازه» در قالب ۱۰ اپیزود یک-ساعته ساخت شده و داستانی روایت می‌کند که ۱۰ سال پس از ناپدید شدن دکستر روی می‌دهد. فصل اول «دکستر» ۱۵ سال قبل و در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۰۶ پخش شده و پس از ۸ فصل چهار جایزه امی از جمله بهترین کارگردانی یک سریال درام را به خانه برده بود.

 

نت‌فلیکس این هفته اعلام کرد که فصل دوم «ویچر» (The Witcher) به فهرست ۱۰ سریال پربیننده شبکه راه پیدا کرده و در سه روز اول انتشار ۱۴۲ ساعت استریم شده است. فصل اول سریال که دسامبر دو سال قبل پخش شد، با ۴۹ میلیون ساعت بیننده به رتبه دوم رسیده بینندگان هفتگی است.

در فصل دوم «گرالت ریویا» با بازی «هنری کویل» که تصور می‌کند «ینفر» جانش را در «نبرد سودن» از دست داده، به دنبال محافظت از «پرنسس سیریلا» است و او را به امن‌ترین مکانی که می‌شناسد یعنی خانه دوران کودکی‌اش می‌برد. علاوه بر کویل، «آنیا شالترا» در نقش ینفر، «فرایا آلن» در نقش سیری، و «جویی بیتی» در نقش جسکی‌یر نیز بازمی‌گردند. بازیگران جدید فصل دوم نیز «کیم بودنیا» در نقش وسمیر، «اگنس بیورن» در نقش ورینا، «پل بالیون» در نقش لمبرت، «باسیل ایدنبنز» در نقش اسکل، «عایشا فابین راس» در نقش لیدیا، «کریستفر هیویو» در نقش نیولن و «مچا سیمسون» در نقش فرانچسکا خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید