news-background
news-background

کلر فوی: بازی در صحنه‌های جنسی به عنوان یک زن ترسناک است؛ حس استثمارشدگی می‌کنید

فوی برای سریال «یک رسوایی بسیار بریتانیایی» بی‌بی‌سی در صحنه‌های جنسی نقش‌آفرینی کرده است.

 

«کلر فوی» می‌گوید بازی در صحنه‌های جنسی به او حس «استثمارشدگی» می‌دهد. این بازیگر ۳۷ ساله که بیشتر با نقش «ملکه الیزابت دوم» در سریال «تاج» (The Crown) شناخته می‌شود، از فیلمبرداری صحنه‌های جنسی سریال جدیدش «یک رسوایی بسیار بریتانیایی» (A Very British Scandal) گفته است.

«یک رسوایی بسیار بریتانیایی» به نویسندگی «سارا فلپس» و تهیه‌کنندگی سازندگان «یک رسوایی بسیار انگلیسی» (A Very English Scandal) داستان جدایی دوک و دوشس آرگایل، یکی از بدنام‌ترین پرونده‌های حقوقی قرن بیستم را روایت و بریتانیای پس از جنگ جهانی و رفتار جامعه با زنان را بررسی می‌کند. فوی در نقش «مارگارت کمبل» دوشس آرگایل و «پل بتنی» در نقش «ایان کمبل» یازدهمین دوک آرگایل نقش‌آفرینی کرده است. کمبل مدعی بود که دوشس با ۸۸ مرد هم‌بستر شده و تصاویری از آن روابط جنسی را ارائه کرد.

فوی در مصاحبه با رادیوی بی‌بی‌سی ۴ در مورد بازی در صحنه‌های جنسی مقابل دوربین می‌گوید: «واقعاً سازگاری‌ناپذیر است چون وقتی زن باشید و در یک صحنه جنسی ساختگی بازی کنید حس استثمارشدگی به شما دست می‌دهد. نمی‌توانید مانع از به وجود آمدن این حس شوید.»

این بازیگر انگلیسی اضافه می‌کند: «ترسناک است، ترسناک‌ترین کاری است که می‌توان کرد. حس بی‌پناهی می‌کنید. ممکن است سعی کنند مانع از به وجود آمدن این حس شوند اما متأسفانه واقعیت همین است. قویاً حس کردم که [صحنه‌های جنسی] باید در سریال باشد، اما می‌خواستم زنانه باشد و نه آن تجربه هیجان‌آور مزخرف جنسی که اغلب در سینما می‌بینید.»

دیگر بازیگران سریال «آماندا درو»، «ریچارد مک‌کیب»، «فیبی نیکولز»، «کامیلا روترفورد»، «تیموتی رنوف»، «سوفیا مایلز»، «سوفیا وارد»، «تیم استید» و «کاترین منرز» خواهند بود. «ریچارد گولدینگ»، «جاناتان آریس»، «الیور کریس»، «نیکلاس رو» و «مایلز جوپ» نقش‌های دیگری در این مجموعه تلویزیونی بازی کرده‌اند. «آن سویتسکی» کارگردان سریال و «کریس بالاتاین» تهیه‌کننده سریال خواهد بود.

سه قسمت سریال «یک رسوایی بسیار بریتانیایی» طی سه شب متوالی و از ۲۶ دسامبر پخش خواهد شد. این سریال در سال ۲۰۲۲ و از طریق آمازون پرایم ویدیو در اختیار مشترکین آمریکایی قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۲۰:۵۳

ماشالا خانوم دوشس برای خودشون حرمسرایی داشتن و انتقام تمام زنان تاریخ رو از آقای دوک گرفتن!

نمایش اسپویل