news-background
news-background

کوین فایگی فاش کرد: هپی هوگان با بازی جان فاورو قرار بود در قسمت سوم Iron Man کشته شود

«جان فاورو» ستاره و کارگردان فیلم «مرد آهنی» (Iron Man) ممکن بود در «دنیای سینمایی مارول» سرنوشت دیگری پیدا کند. فاورو در سه‌گانه «مرد آهنی» نقش «هپی هوگان» را بازی کرد و در سه‌گانه «مرد-عنکبوتی» در یک نقش مکمل ظاهر شد. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول به‌تازگی در مراسم افتتاحیه «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) فاش کرده است که که فاورو از او خواسته شخصیتش در «مرد آهنی ۳» (Iron Man 3) کشته نشود.

فاورو که تهیه‌کننده «انتقام‌جویان» (Avengers) نیز هست می‌گوید: «شاید از سال ۲۰۰۶... همکاری و رفاقت شگفت‌انگیزی داشته‌ایم. عضوی از سه‌گانه «مرد-عنکبوتی» و فیلم‌های «انتقام‌جویان» بودن عالی است.» فایگی اضافه می‌کند: «این را چندین بار گفته‌ام، «دنیای سینمایی مارول» بدون آقای فاورو نمی‌توانست به این شکلی که هست درآید.»

در فیلم «مرد آهنی ۳»، شخصیت «جک تگارت» با بازی «اشلی همیلتون» خودش را منفجر می‌کند و باعث مجروح شدن «هپی هوگان» می‌شود. فایگی می‌گوید: «فیلمنامه تغییر کوچکی با نسخه نهایی فیلم داشت و آن تغییر این بود که هپی می‌مرد. جان پیشنهادی کرد – یکی از مهم‌ترین پیشنهادهایی که ما در مارول دریافت کرده‌ایم – اینکه «چه می‌شد اگر هپی به‌شدت مجروح می‌شد اما نمی‌مرد؟»»

فاورو ادامه می‌دهد: «راست می‌گوید! واقعیت دارد، واقعیت دارد. موافقت کردند، و من خیلی خوشحالم که عضوی از آن بوده‌ام و از ابتدا «تام هالند» را در کنار خود داشته‌ام. همکاری با او و «جان واتس» که فوق‌العاده بااستعداد است، بسیار لذت‌بخش است، ادامه این همکاری با مارول خوش می‌گذرد.»

فاورو در «راهی به خانه نیست» نقش «هپی هوگان» را تکرار کرده است. این فیلم به‌تازگی در سراسر دنیا اکران شده و با فروش ۲۶۰ میلیون دلاری پایین‌تر از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) به دومین فیلم پرفروش تاریخ در افتتاحیه داخلی تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید