news-background
news-background

اولین تصویر از آن هاتاوی و جرد لتو در سریال WeCrashed اپل تی‌وی+

اولین تصویر رسمی از «آن هاتاوی» و «جرد لتو» در سریال «سقوط کردیم» یا «وی‌کرشد» (WeCrashed) اپل تی‌وی+ رونمایی شد. این مینی‌سریال قرار است بهار آینده پخش شود. «آمریکا فررا» و «کایل ماروین» از جمله دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند.

سریال «وی‌کرشد» داستانی در مورد ظهور و سقوط اجتناب‌ناپذیر استارت-آپ «وی‌ورک» (WeWork) روایت می‌کند. لتو نقش «آدام نیومان» مدیر عامل عجیب‌وغریب کمپانی و هاتاوی نقش همسر او «ربکا نیومان» را بازی می‌کنند. «لی آیزنبرگ» که «پسران خوب» (Good Boys) را در کارنامه دارد و «درو کرولو» نویسندگان و شورانرهای این مجموعه‌اند.

کرولو به «انترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «ما فقط با «آدام نیومان» حرف زدیم. جرد کاملاً با گریم و لهجه اسرائیلی تغییر شکل پیدا کرد.» آیزنبرگ اضافه می‌کند که لتو برای این نقش از بینی مصنوعی استفاده کرده است: «پدر من اسرائیلی است اما هیچ اشکالی از لهجه نگرفت. فکر کردم: «پس مشکلی نداریم. مشکلی نداریم.»»

«جان رکوا» و «گلن فیکارا» که «دوستت دارم فیلیپ موریس» (I Love You Phillip Morris) را در کانامه دارند و در مقطعی قرار بود فیلم «فکوس» (Focus) را با «ویل اسمیت» و «مارگو رابی» بسازند، بر روی صندلی کارگردانی این سریال نشسته‌اند.

نیومان در سال ۲۰۱۹ به علت انتشار گزارش‌هایی در مورد نحوه رفتار شرم‌آورش با کارکنان و اتخاذ روش‌های پرسش‌برانگیز اقتصادی از سمت خود کناره‌گیری کرد. اما «اینترتینمنت ویکلی» می‌نویسد این سریال بر روی رابطه این مدیر عامل با همسرش ربکا تمرکز خواهد کرد که او هم به عنوان یکی از مدیران «وی‌ورک» با اتهامات مشابهی مواجه بود.

آیزنبرگ اضافه می‌کند: «چیزی که سریال را از دیگر آثار این ژانر متمایز می‌کند این است که ما داستان را از زاویه دید این زوج می‌بینیم. این آئین شخصیتی درون کسب‌وکار را خواهیم دید و سپس شب هنگام به همراه آن‌ها به خانه می‌آییم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید