news-background
news-background

سریال Servant اپل با فصل چهارم به پایان می‌رسد

سریال «خدمتکار» (Servant) با فصل چهارم به پایان خواهد رسید. «ام. نایت شیامالان» در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرده است که فصل چهارم این سریال فصل پایانی آن خواهد بود، اما اپل تی‌وی+ پایان این مجموعه پس از چهار فصل را تأیید نمی‌کند. فصل سوم این سریال ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ روی ایر می‌رود.

شیامالان پیش‌تر به «آپراکس» گفته بود: «تمام سریال را در حین پاندمی طرح‌ریزی کردم و به این نتیجه رسیدم که آن را به چه مسیری ببرم و چند قسمت بسازم. معلوم شد که ۴۰ [قسمت] باید باشد.»

داستان سریال یک زوج اهل فیلادلفیا را دنبال می‌کند که یک تراژدی زندگی زناشویی‌شان شکاف ایجاد کرده و سبب شده نیرویی مرموز وارد خانه آن‌ها شود. «لورن امبروز»، «توبی کبل»، «نل تایگر فری»، و «روپرت گرینت» نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند و «سونیتا مانی» بازیگر سریال‌های «گلو» (Glow) و «آقای ربات» (Mr. Robot) به آن‌ها پیوسته است.

هر دو فصل پیشین سریال از منتقدین امتیازات بالایی دریافت کردند. «خدمتکار» دومین سریال تلویزیونی شیامالان است که پیش‌تر یکی از اپیزودهای سریال «ویوارد پاینز» (Wayward Pines) فاکس را کارگردانی کرده بود. این فیلمساز اخیراً فیلم «پیر» (Old) را اکران کرده است.

فصل سوم «خدمتکار» در قالب ۱۰ قسمت ساخته شده و ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید