news-background
news-background

فیلم جدید کارگردانان Swiss Army Man جشنواره SXSW را افتتاح می‌کند؛ انتشار اولین تصویر

«میشل یو» نقش اول این فیلم اکشن و علمی-تخیلی را بازی کرده است.

 

«همه‌چیز همه‌جا ناگهان» (Everything Everywhere All at Once) که تازه‌ترین اثر «دنیل کوان» و «دنیل شاینرت» است جشنواره فیلم تگزاس (SXSW) را در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ افتتاح خواهد کرد.

این فیلم یک عنوان اکشن، ماجراجویانه و علمی-تخیلی توصیف در مورد «یک زن خسته چینی آمریکایی» توصیف شده که توان پرداخت مالیات‌هایش را ندارد. «میشل یو» در این فیلم نقش اصلی را مقابل «استفانی شو»، «که هوی کوان»، «جیمز هونگ»، «جنی اسلیت»، «هری شوم جونیور»، و «جیمی لی کورتیس» بازی می‌کند. «جانت پی‌یرسون» مدیر جشنواره با انتشار بیانیه‌ای وعده داده است:‌ «با دیدن این فیلمسازی شگفت‌آور هوش از سر مخاطبین می‌پرد.»

دنیل‌ها در سال ۲۰۱۶ با فیلم کمدی-درام و سورئال «مرد همه‌کاره» (Swiss Army Man) با بازی «دنیل ردکلیف»، «پل دینو»، و «الیزابت وینستد» که در جشنواره ساندنس اکران شد به شهرت رسیدند. آن فیلم جایزه بهترین کارگردانی ساندنس را برای فیلمسازان به ارمغان آورد.

پس از آن فیلم، دنیل‌ها مسیر جداگانه‌ای در پیش گرفتند. شاینرت کمدی «مرگ دیک لانگ» (The Death of Dick Long) را ساخت و کوان یکی از قسمت‌های سریال «لژیون» (Legion) را کارگردانی کرد. تنها اثر مشترک این دو پس از «مرد همه‌کاره»، کارگردانی یکی از اپیزودهای سریال «آکوافینا» (Awkwafina Is Nora from Queens) بوده است.

فهرست کامل فیلم‌های پذیرفته شده در جشنواره تگزاس چهارشنبه ۱۲ ژانویه منتشر خواهد شد. بیست و نهمین دوره این فستیوال قرار است ۱۱ تا ۲۰ مارس ۲۰۲۲ و به صورت حضوری برگزار شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید