news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم سریال Raised By Wolves با انتشار تیزر اعلام شد

در حالی که «ریدلی اسکات» به حضور در مصاحبه‌های مطبوعاتی ملال‌آور فیلم‌های جدیدش ادامه می‌دهد، کمپانی فیلمسازی او آماده پخش فصل دوم سریال علمی-تخیلی «گرگ‌پرورده» (Raised By Wolves) است. اچ‌بی‌او مکس این هفته از اولین تیزر رسمی فصل دوم این مجموعه به تهیه‌کنندگی اسکات رونمایی کرد. با انتشار این تیزر اعلام شد که قسمت‌های جدید از پنجشنبه ۳ فوریه ۲۰۲۲ پخش خواهند شد.

داستان سریال در مورد دو ربات به نام «پدر» و «مادر» است که پس از نابودی زمین وظیفه دارند از فرزندان بشر در یک سیاره‌ دیگر محافظت کنند. «آرون گازیکوفسکی» خالق سریال و «آماندا کالین» در نقش «مادر»، «ابوبکر سلیم» در نقش «پدر»، «وینتا مک‌گراث»، «جوردن لاکرن»، «ماتیاس وارلا»، «فلیکس جیمسن»، «ایتان هازارد» و «تراویس فیمل» از جمله بازیگران فصل اول بودند. این مجموعه محصول کمپانی «اسکات فری» اسکات است و «مارک هافمن»، «آدام کولبرنر»، «دیوید زاکر» و «جوردن شیهان» تهیه‌کنندگان اجرایی آن بودند.

فصل دوم احتمالاً به این پرسش‌ها پاسخ داده خواهد شد که چرا «مارکوس» با بازی «تراویس فیمل» صداهایی می‌شنود و وجود فسیل موجودات بیگانه بر روی سیاره به چه معناست؟ گزیکفسکی پیش‌تر فاش کرده بود که تولید سریال در پنج یا شش فصل را برنامه‌ریزی کرده است.

پخش دومین فصل «گرگ‌پرورده» ۳ فوریه ۲۰۲۲ از اچ‌بی‌او مکس آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید