news-background
news-background

پایان سریال Pen15 با فصل دوم؛ بازگشت Chucky برای فصل دوم

شبکه هولو اعلام کرد که سریال «پن۱۵» (PEN15) با فصل دوم به پایان می‌رسد. نیمه دوم فصل دوم این کمدی با بازی و نویسندگی «مایا ارسکین» و «آنا کانکل» ۳ دسامبر پخش خواهد شد. این سریال بهار سال ۲۰۱۸ سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرده بود.

ارسکین و کانکل که در سریال نقش نسخه‌های ۱۳ ساله خودشان را بازی می‌کنند تصمیم گرفته‌اند که سریال به پایان برسد. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند هولو به تولید فصل‌های بیشتر تمایل نشان داده و درها را برای بازگشت نویسندگان بازگذاشته است. این شبکه که یکی از زیرشاخه‌های دیزنی است به همکاری با کانکل و ارسکین در پروژه‌های دیگر نیز علاقه‌مند است.

این زوج در ماه سپتامبر سال گذشته نسبت به تولید قسمت‌های باقی مانده فصل دوم در حین پاندمی اظهار تردید کرده بودند. این تردید سبب شد که آن قسمت‌ها با یک سال تأخیر مواجه شود. «پن۱۵» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد دریافت کرده است. موفقیت این سریال باعث شد که ارکسین و کانکل به پروژه‌های دیگری مانند سریال «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) دیزنی+ برای ارسکین و فیلم «باهم باهم» (Together Together) برای کانکل ملحق شوند.

شبکه یو‌اس‌ای از سوی دیگر سفارش ساخت فصل دوم سریال «چاکی» (Chucky) را صادر کرده است. این مجموعه محصول کمپانی ان‌بی‌سی‌یونیورسال است که همزمان از شبکه‌های یو‌اس‌ای و سای‌فای پخش شده است. فصل اول «چاکی» در تمامی پلتفرم‌ها دارای ۹.۵ میلیون بیننده بود در حالی که قرار است از ۱ دسامبر به شبکه پیکاک برود.

در این سریال که بر اساس چندگانه «بازی بچگانه» (Child’s Play) تولید شده، علاوه بر «برد دوریف» برای صداپیشگی در نقش اصلی، «جنیفر تیلی» نیز در نقش «تیفانی ولنتاین» هم‌دست «چاکی» بازگشتند. دیگر بازیگران سریال «فایونا دوریف»، «الکس وینسنت، «کریستین الیس»، «تئو برایونز»، «آلیویا الین لیند»، «بیورگوین آرونسن»، «لکسا دویگ»، و «دیوان ساوا» بودند.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید